601 visninger
|
Oprettet:
DFFB {{forumTopicSubject}}
Jeg ved der formentligt vil komme en del broksvar på denne post, men ikke desto mindre!
DFFB har deadline i morgen, og DU har muligheden for at vinde billetter til DHB2005 samt mange andre fede præmier.
Alt hvad du skal gøre er at smide din bil i DFFB garagen på RCINFO.dk inden i morgen aften kl. 23.59
Vilkår og regler kan læses på rcinfo.dk
VI SES PÅ DHB!
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Nej jeg tjener ikke penge på det, for hvordan ind i hede hule h*** skulle jeg det, når der ingen penge er involveret i foretagenet whatsoever.
Det var blot i RC'ens interesse, -og så fordi jeg som medarrangør har en vis interesse i at der er mange deltagere, så det ER dk's 5 flotteste rc'ere der kommer på DHB, -og ikke blot 5 af de flotteste af dem der allerede er på forum.
Det er samme årsag som vi smed en notits i VMAX om samme emne...
sep 2004
Hvorfor er det at alle på de her såkaldte seriøse forums pisser på alle der prøver at gøre bare lidt for at udbrede sporten/hobbyen/trenden lidt? -der er åbenbart nogle for hvem det er vigtigt at bibeholde RC som et nørdet begreb forbeholdt de få. Og det er jo ikke min skyld.
Og til din info, så kan jeg blot sige d ubør snakke ordentligt, så skal jeg nok tale pænt også!
sep 2004
Du beviste bare meget godt den mentalitet vi alle ved der florerer på dette forum.
Men til alle andre, tag indlægget seriøst, -der er high stakes her, -og en chance for at bidrage til hobbyens udbredelse.
sep 2004
RCINFO er tilfældigvis dem der afholder DFFB i år, Danmarks Flotteste Fjernstyrede Bil, og derfor skal folk gå derind for at deltage. Derfor Rcinfo.dk
Det var bare for at bringe opmærksomhed om den konkurrence, hvor de 5 finalister får deres biler udstillet på DHB, og ejerne får adgang til hele DHB på vandel.
Derudover er der præmier til vinderen, samt til de øvrige finalister.
Det er sku da en chance der vil noget! -og jeg ved bare at der sandsynligvis er flere voksne herinde som kunne have interesse i dette! -da der trods lt er nogle okay biler indimellem, herinde på RCG.
dec 2003
Følger: 24 Følgere: 22 RC-enheder: 5 Emner: 34 Svar: 203
dec 2004
Følger: 23 Følgere: 22 RC-enheder: 3 Emner: 29 Svar: 448
ikke for at starte en diskution, men sad og drak juice og da jeg lige læste det du skrev om mads, der sprøjte jeg det sku ud! jeg vil nu sige at hvis mads skal du ud, skal du også! Du snakker MINDST lige så grimt som ham, hvis ikke mere. Lige så snart der laver noget du syns er lidt forkert, skal du med det samme bare svine ham til!
min mening..
dec 2006
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 1 Emner: 79 Svar: 457
DFFB