{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

konkurrence i stil???hvor evt.? {{forumTopicSubject}}

da jeg har en bruger herinde med titlen som``bornholms fedeste rc bil´´ fra morfars.dk, så tænkte jeg på, om der ikke er nogle steder hvor man kan melde sin bil i et træf om prisen som
``jyllands, fyns og sjællands fedeste rc bil´´
... og bornholm
hvor kan det finde sted? evt. link??? er meget ivrig efter sådan en konkurrence... selvom jeg nok ikke vinder smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konkurrence i stil???hvor evt.?
  • #1   24. apr 2011 Tror ikke de konkurrencer findes mere

• #2   24. apr 2011 what??!! den bruger der blev kåret til bormholms fedeste rc bil 2010. 2010!! hvoedan han ellers kom ind???

• #3   24. apr 2011 For nogle år tilbage var der DFFB som blev afholdt på samme sted som DHB, men det har ikke eksisteret siden 2007.
    Ud over det tror jeg det er op til enkelte personer at samles og stemme om det, men det er lang tid siden jeg har set nogenq udøve det, des ærter.
    Y

• #4   24. apr 2011 Skide IPAD desværrer smiley

• #5   24. apr 2011 kender godt problemmet steff smiley prøver selv en gang imellem på min SE.

det kan da godt være at jeg skal lave et nyt emne, om titlen som ``østjyllands flotteste rc bil 2011´´??? ellers nogen der ville være rimelig strenge dommere?

• #6   24. apr 2011 Dommere må ikke kende personen, må ikke selv være med, eller tage imod bestikkelse osv.
    Vmax, har bla. "efter-stemning" via sms, så man kunne stemme på hvilken bil læserene syntes der skulle vinde.
    Istedet for en jury. (Efter DHB, dengang DFB også blev afholdt dernede, kan ik huske om det er sådan mere?)

Så det skulle da være afstemning, men problemet ligger så i at de fleste af brugerne herinde er 12 år, og ikke fatter en meter, så en afstemning ville gå helt hen i gak og løjer.

(link fjernet)
    http://vmax.dk/

Skriv til dem, så er du måske heldig de gider at flette det ind i programmet næste år, men sæt ikke næsen for højt.

Ellers find ud af hvornår der er RC-messer (hvis der er det?) og kontakt folket bag messen, men tvivler nu stærkt på det igen.

Ellers må du anskaffe dig en rigtigt bil, og stille op til DFB

• #7   24. apr 2011 De år DFFB blev afholdt var det en jury fra morfars som udtog ca. 10 biler ( rc enheder ) som så blev inviteret til DFB, og blev udstillet derovre.
    Den endelige afgørelse var så sammensat af juryen fra morfars og en representant fra Vmax ( Kasper " Erling " Olsen ) hvor fra de så valgte årets DFFB.

• #8   24. apr 2011 hvad med dem jeg muligvis ville invitere en til messen jeg måske en dag ville afholde en dag, så må deres venner ikke deltage. vennens ven må gerne. det er jo nogenlunde fair, så er der ikke noget aftalt spil(måske?)

• #9   24. apr 2011 Børn kan ikke tage stilling til hvad der er rigtigt og forkert, det er noget man lærer jo ældre man bliver, ihvertfald for de fleste smiley

Også derfor du ikke møder en mand på 30, som opfører sig som en på 12. Jo jo der er da nogle tilfælde derude, meen, de er jo ikke efter normalen smiley

Og tvivler også på at du afholder en messe inden for de seneste 4 år. Tror ikke der er nogle der vil udleje en hal til dig når du er 14, og tror heller ikke du har sat dig ind i, hvor mange penge det evt. vil koste dig!
    Så er det bedre at få gang i en internet-afstemning. Det kan du lave gratis, men igen, promovering (reklame) for det kommer til at halte, og du opnår ikke ønskede resultat.
    Så skal du hive fat i RC-centeret, morfars, osv. For at høre om de er friske på et eller andet, men igen, ved ikke lige hvor meget de vil arbejde sammen med en på 14. Ikke for at være efter din alder eller noget, men sådan er verdenen skruet sammen. Jo ældre man bliver, jo mere seriøs bliver man taget smiley

Men måske kunne morfars lave en afstemning? Så kunne der blive lavet en "åben" tilmelding på deres side, og efter en dato, bliver den lukket, og morfars vælger et antal biler (fra 10 til 50 ? ja bare et antal, så der er sat en std.), og så kan man gå ind og stemme på den bil man syntes om. Hvis de så havde lyst, kunne de reklamere med den i deres nyhedsbrev, og den flyer de sender med ud når man handler hos dem, og måske nogle bannere på diverse sider, så budskabet bliver bragt ud smiley
    På en måde er det en god reklame for dem, for alle dem der vil stemme, de skal jo forbi deres side, og måske falder der en bestilling eller 2 af smiley

Men utrolig meget arbejde

• #10   24. apr 2011 jeg havde nu ikke tænkt mig at leje en hal michael. jeg tror at på en skoles fodboldbane der er offentlig måske være en god idé??
    klasserne kunne blive(hvis der kommer mange forskellige biler)

nitro(1:10 - 1:8)
    el(1:18 - 1:8)
    benzin i 1:5

og benzin/nitrobiler har denne klasse: bedste lyd.

tro mig. jeg er meget særiøs lige nu, for jeg har tænkt den igennem hvor det skal holdes, men det andet klares kun med støtte

Kommentér på:
konkurrence i stil???hvor evt.?

Annonce