{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstart af ny bane..
  • #1   12. nov 2011 Tålmodighed, og masser af viljestyrke.

  • #2   12. nov 2011 Og et sted at være langt langt ude på landet uden nogen former for naboer, ellers bliver det lukket på et eller andet tidspunkt smiley

  • #3   12. nov 2011 Hejsa, forhør jer ved kommunen først, hvis de ikke spiller med er det næsten dødsdømt, vi har selv for snart 2 år siden startet en klub og vi har da her for nyligt fået 15000kr a kommunen til at lave nogle af de ting for som vi søgte til, så det kan da lade sig gøre,.......hvor i landet og til hvilken størrelse biler,...??

    /Mikael
    Vores Klub Als-rc.dk


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   12. nov 2011 Det er Vesthimmerland hvor jeg selv kommer fra. Ved vi har en gammel nedlagt cross bane som er er et godt stk uden for byen. Men ved ikke om den er det pga støj eller tilsluting. Jeg har selv en Baje 1.6 men der er go plads til to slags baner. Men da jeg ikke ved hvor mange der gør i det hvor jeg bor anden min svigersøn og mig smiley

  • #5   12. nov 2011 DânNí .... sikke noget sludder... vi har bane inden for byskiltet i Holstebro, der er sq ingen der klager (og de kan lige prøve: -) ..)



  • #6   12. nov 2011 Det er bare min erfaring smiley før eller siden skal i desværre nok få klager smiley

    men fedt hvis i kan få lov. jeg tvivler bare på at sådanne baner har grundlag for overlevelse længe ud i fremtiden smiley


  • #7   12. nov 2011 så længe vi gider så lever banen... den er indskrevet i lokalplanen så sur mås for de personer der måtte klage..
    Det ligger i industriområdet men ikke mere end 3min fra banegården, Bilka, Burger king, døgnåben tank. 5-6min til Mcdonalds og resten af "downtown" Holstebro..

    //Dan


  • #8   12. nov 2011 skønt smiley
    så længe i har kommunen på jeres side så skulle det vel virke smiley


  • #9   12. nov 2011 det kan man godt kalde det... de gav 3 klubber 25000kvm industriområde at lege med smiley
    og det er som sagt indskrevet i lokalplanen så der er ingen der kan røres os... i øvrigt må der (ifølge lokalplanen) køres 24/7/365

    //Dan


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   12. nov 2011 Rolig nu. Det skulle ikke ende i en kamp om ind eller uden for by. Vil bare høre om hvad i andre har gjort. Vi skulle jo gerne kunne mødes på bane i fælles interesse smiley

  • #11   13. nov 2011 Vi har kæmpet i over et år og har stadigvæk ingen bane i Egedal kommune.

    Det er absolut ikke nemt hvis kommunen ikke vil være med.


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   13. nov 2011 Kan godt fornemme at det ikke er så nem som jeg havde håbe på. Men vil ikke opgive bare sådan. Det må kunne lade sig gøre på en eller anden måde. Men der der bestemte mål man gå efter på baner ??

  • #13   13. nov 2011 Hej Martin. Som www.ENB-RC.dk Kasper H, skriver `Tålmodighed, og masser af viljestyrke`
    Bestyrelsen i HRCK, har kæmpet i godt 9 md. nu og har ikke fået nogen grund endnu, og vi har kommet med flere muligheder. Men når I når så langt, så skal det til nabohøring og miljøgodkendelse.

    Har du spørgsmål ang. kommune, grund eller andet, kan du skrive til mig.

    Vh Bo


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   13. nov 2011 Super Bo. Jeg vil prøve at få et møde med kommune grund har jeg. En gammel cross bane som er stoppe pga af manglende tilslutning. Så jeg håber at den kan blive brugt til mit formål smiley

  • #15   14. nov 2011 Hej Martin. Jeg havde ikke lige fået læst at du havde en grund, nedlagt cross bane, det er et stort skridt, så er det område til støjende aktiviteter.
    Det er Kultur & fritid, du skal have fat i.

    Vh Bo


  • #16   14. nov 2011 Ja, og hvis der har været cross klub burde det også ligge nogle miljø papirer på området, vores klub ligger også op af en crossbane så hva støj angik var der ingen problemer heller ej anden for for miljø bøvl, men ja det er kultur og fritid du skal snakke med,.......

    /Mikael


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #17   14. nov 2011 Havde plan om at tage kontakt til teknik og miljøforvaltningen. Så må de kunne enten svare eller sende mig der hvor de kan hjælpe mig. Har snakke med den gammel formand for croos kluben. Det er 3 år siden at der har været en Miljø godkendelse på den. Så der skal søges på ny, har også snakke med en fra Byrådet om det. smiley

  • #18   14. nov 2011 Som Mikael D siger, gå til kultur og fritid med det samme, det er nemlig slet ikke sikkert du skal have en miljøgodkendelse, det skulle vi ikke i Holstebro.
    Den bedste start du kan give dig selv er ved at stifte en forening og så søge kommunen bagefter. Hvis du kommer derned som enkelt mand vil de sikkert ikke hjælpe.

    //Dan


  • #19   14. nov 2011 Vi snakkede først med kommunen og efter ca 1år stiftede vi forening så det kan godt lade sig gøre,..............

    /Mikael


  • #20   14. nov 2011 Vi stiftede først foreningen ca. 1 år siden, men som sagt har vi endnu ikke fået en grund. Så jeg vil gøre som Mikael D er inde på, snak med kommunen først, og stift foreningen når det men grunden er på plads.
    Vil ikke håbe at den kommune du skal snakke med, er lige så tung at danse med som Holbæk smiley

    Bo


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #21   15. nov 2011 Har snakke med kommunen i dag. Skulle sende papier på hvad jeg havde tænkt mig. Hvad grund jeg vil bruge til det. En tegning over en ca bane,s udseende. smiley

Kommentér på:
opstart af ny bane..

Annonce