{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Løb i Birkerød 27. november 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Vi kører 3. afdeling af DM i Sjælsøskolens hal den 27. november 2011.

Der køres i følgende klasser

Superstock
Modified
1:12 Modified
Stock begynder
Funny Racing

Så hvis I har lyst til at deltage eller interesse i at kigge så synes vi da at I skal komme forbi denne dag og se noget spændende ræs.

Tilmelding til de 4 første klasser skal ske på DASUs hjemmeside.
http://www.dasu.dk/web/guest/loebskalender/-/dasuRace_subscribe/subscribe_portlet_WAR_z_dasuRace_INSTANCE_yGId/race/1421

Hvis du ønsker at deltage i Funny Racing, så køres der efter reglementet på nedenstående link.

http://rcgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=74116

Tilmeldingen skal ske til BRCC på mail til ssoslot@hotmail.com

Med venlig hilsen
BRCCs bestyrelse


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løb i Birkerød 27. november 2011
Kommentér på:
Løb i Birkerød 27. november 2011

Annonce