Løb i Birkerød 27. november 2011 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Vi kører 3. afdeling af DM i Sjælsøskolens hal den 27. november 2011.
Der køres i følgende klasser
Superstock
Modified
1:12 Modified
Stock begynder
Funny Racing
Så hvis I har lyst til at deltage eller interesse i at kigge så synes vi da at I skal komme forbi denne dag og se noget spændende ræs.
Tilmelding til de 4 første klasser skal ske på DASUs hjemmeside.
http://www.dasu.dk/web/guest/loebskalender/-/dasuRace_subscribe/subscribe_portlet_WAR_z_dasuRace_INSTANCE_yGId/race/1421
Hvis du ønsker at deltage i Funny Racing, så køres der efter reglementet på nedenstående link.
http://rcgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=74116
Tilmeldingen skal ske til BRCC på mail til ssoslot@hotmail.com
Med venlig hilsen
BRCCs bestyrelse
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 42
Til dem der har lyst til at komme og kigge vil vi foreslå at I kommer til finalerne. Altså fra klokken 14.35 og frem. Det er her ræset er mest interessant.
Den samlede tidsplan kan ses på nedenstående link:
http://www.myrcm.ch/dk/hrcr/20111127_198548/1/index.html
Der tages forbehold for ændringer.
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 523
Kan vi få af vide hvor mange der er tilmeldt i FunnyRacing klassen?
Hilsen
Peter
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 42
Løb i Birkerød 27. november 2011