{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel omkring Frederikshavn
  • #1   14. apr 2012 Det kan du ude bag ved Pava hvis det er offroad du snakker om? Kig på www.frcc.dk

• #2   15. apr 2012 Ja Frederikshavn rc center ville være et godt bud. Langt sjovere at køre i en klub end på den lokale mark.. Som ikke medlem må du dog kun køre når der er medlemmer tilstede, hvilket normalt er onsdag og søndag da det er trænings dage. Dog er det stadig lidt tidligt på året så jeg vil anbefale dig at holde øje på frcc.dk s forum, ofte bliver det slået op der om der kommer nogen og køre. Du kan dog godt støde på folk uden for trænings tider, men så er det ofte kun enkelt personer der køre lidt...

• #3   15. apr 2012 Der er en large scale bane i sønderskov hvor 1:8 bilerne også er velkomne, der køres onsdag og lørdag, se mere på rccn.dk

• Oliver R
    Oliver R Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #4   15. apr 2012 Tak for det. Er der bog af jer der køre ?:)

• #5   18. apr 2012 Ja jeg er medlem af frcc og træner der ofte.. Trænede på banen i går og kunne også i dag.. Men regnen sætter en stopper for det. Banen er bygget af ler som nærmest alle 1/8 baner er. Super holdbart men noget være klister stads når det er vådt smiley

• tau n
    tau n Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 113
    #6   18. apr 2012 er de åbnet ved frcc? vil gerne være medlem, men jeg ved ik om man bare skal møde op ved banen eller hvad!?

• #7   19. apr 2012 Du kan godt møde op på banen.. Men hvis du ved du vil være medlem så er det nemmere at kontakte Bjarne også kaldet lillebror på div forums.. Du kan godt få Tlf nr eller mail af mig hvis det er ? Og ja frcc er åbent smiley men vejret er lidt ustabilt. I år er der blevet bevilliget en masse penge til at få lavet noget dræn på banen så den hurtigere kan tøre op efter regn,

• #8   19. apr 2012 Tau. Glemte liget at fortælle at frcc både er fly delen og bil banen. Så man må bruge det hele som medlem. Dog skal der købes forsikring hos dansk model flyver eller noget i den stil hvis man vil flyve. På bil banen er du forsikret hvis du skulle køre en ned :-). Max. Størrelse på bilen er 1/8 nitro eller el og der køres samtidigt.

• tau n
    tau n Tilmeldt:
    jan 2012

#9   19. apr 2012 Mange tak for info. Så kan det kun gå for langsomt at få sig meldt til. :-):-):-)

• tau n
    tau n Tilmeldt:
    jan 2012

#10   19. apr 2012 Under kontakt på frcc siden finder jeg en morten krogh og jesper pedersen, dem kan jeg vel også tilmelde mig ved!?

• #11   20. apr 2012 Det er mig der er morten Krogh.. men det kan du da godt.. jeg giver det bare vidre til Bjarne da det er ham der står for det smiley

• tau n
    tau n Tilmeldt:
    jan 2012

#12   20. apr 2012 He he der kan man bare se. Jeg regner med at kigge forbi banen i morgen, hvis vejret tillader, ellers ringer jeg nok til dig en af de nærmeste dage.:-)

• #13   22. apr 2012 Uha var der nogen? Flere af medlemmerne var nemlig taget til skanderborg rc for at køre lidt der..

• #14   6. sep 2012 Nogle der ved om man kan køre med 1:10 offroad på frederikshavnrc center? smiley

• #15   7. sep 2012 Som medlem må der køres med alt til og med 1/8 så ja der må køeres 1/10. Banen er dog en 1/8 størrelse.. resten af året er der frit melemskab. Ikke medlemmer må dog kun køre når der er medlemmer tilstede. Træningsdage onsdag og lørdag hvis vejeret er til det. Så mød bare frisk op. Ps. Planen er at der bliver lagt fast el ind til næste år så køre man el for man mulighed for at lade fra 230v.

• #16   7. sep 2012 Ok så får jeg lavet min bil og kommer måske ned lørdag så smiley

Kommentér på:
Kørsel omkring Frederikshavn

Annonce