{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Åbningsløb i Aalborg {{forumTopicSubject}}

Så har Aviators Modelflyveklub i Aalborg fået den nye 1/10 offroad bane klar. Det fejres med et åbningsløb søndag d. 31/7 2005.

Der køres i flg. klasser (min. seks deltagere pr. klasse):
- Stock
- 2WD 17T
- 4WD Modified
- Racing Truck Modified

Tilmelding til undertegnede på tlf..: 2224 8294 eller mail: poul.steen(snabela)hansen.mail.dk. Startgebyr kr. 75,-.

Flg. oplysninger skal fremgå af tilmelding:
- Fulde navn.
- Evt. DRCMU lic. nr.
- Klasse(r).
- Frekvenser (mindst to – helst tre).

Da der er RC sommerlejr i klubben, vil der være folk på klubben og på flyvepladsen hele ugen (fra søn. 24/7 2005). Der er derfor rig mulighed for at træne til løbet (træningsgebyr 25,- pr. dag inkl. camping), ligesom kiosken vil være åben hver dag.

Lørdag før løbet er der en lille fest med middag i klubben. Prisen er pt. ukendt, men det forlyder at det bliver meget godt og endnu billigere. Tilmelding til spisning lørdag aften sammen med løbstilmelding.

Se mere om klubben og find kørselsvejledning på http://www.aviatorsmodelflyvere.dk

Vel mødt
Poul Steen Hansen
Aviators Modelflyveklub


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbningsløb i Aalborg
  • #1   25. jul 2005 Status på tilmeldinger:

    Stock - 0 tilmeldte
    2WD 17T - 7 tilmeldte
    4WD Modified - 2 tilmeldte
    Racing Truck - 2 tilmeldte

    Lige nu ser det ud til at der kun køres race i 2WD 17T, men alle er naturligvis velkommen til at kigge forbi og træne!

    Festarrangementet er af hensyn til dem der skal køre langt søndag flyttet til fredag!

    Venlig hilsen
    Poul Steen Hansen


  • #2   25. jul 2005 For at kompensere de allerede tilmeldte for at der ikke er så mange at lege med, har vi besluttet at sænke deltagergebyret til 25,- kr.

    Venlig hilsen
    Poul Steen Hansen
    Aviators Modelflyveklub


Kommentér på:
Åbningsløb i Aalborg

Annonce