{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

trial københavn {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har lige købt en axial scx10 og ville høre om nogen af jer kendte nogle grupper eller steder hvor man kunne køre da jeg gerne ville ud at køre med nogle andre end mig selv. det behøver ikke være det helt store jeg skal køre det kan også bare være en lørdag hjemme hos en eller anden. jeg bor ude ved slangerup. stenløse. 30 menutter fra københavn. og vis nogle kender det så bor jeg helt præcis i buresø som ellers har den fedeste skov, at køre i, men da hunde ikke så godt kan lide fjernstyrede, så er det ikke altid den bedste ide at køre der ude da hundene godt må gå fri. så bare kom med nogle steder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trial københavn
  • #1   8. aug 2012 Storkøbenhavns kravlere.......

• #2   8. aug 2012 Velkommen til Storkøbenhavn´s kravler smiley
    Vi er nok de mest aktive i landet, og du kan være med til det du gider og har lyst til smiley
    Vi er ikke supper ambitiøse med folk køre med selvom det mest er Axials biler vi køre med, det er nemlig de mest solide, samtidige med at de er til at betale sig til.
    Men også en del Tamiya, HBX, RC4WD, HPI og Traxxas biler har været med ude at køre.
    Du vil hurtigt finde ud af, at vi er ret så afslappede med hensyn til udstyr, og gør det meget i hjemme fuskeri og ombygning af biler.
    Så der er et par af os der køre med et par sære blandinger af flere mærker biler med en del fly udstyr i smiley
    Men de fungere smiley

• #3   8. aug 2012 haha jer glæder mig alerrede til at komme ud at køre en eller anden dag

• #4   8. aug 2012 Det er også ret så hyggeligt smiley
    De fleste gange køre vi en tur på godt 4 timer og alt går godt.
    Andre gange er der til sidst kun to biler der kan køre fordi der er knækket noget, eller man er kommet til at køre ned i søen, eller rullet ned af en skrænt, eller alt på en gang.
    Man kan sige at vi smadre vores biler på en stille og rolig måde samtidig med at vi for snakket om hvad man nu vil lave om på sin bil smiley

• #5   8. aug 2012 ja det lyder godt smiley
    så er det godt at have lidt penge tl overs
    ville lige spørge om hvordan man gjorder sin bil vandtæt

• #6   8. aug 2012 Det med vandtætte biler er så stort område at komme ind på, og der er så mage problemer i det at det er noget du hellere må se på når du kommer ud at køre med os andre.

Men man kan sige at ESC´er er meget svære at gøre vandtætte, så det er bedst at købe en der er vandtæt til at starte med.
    Stort set alle servoer af en rimelig kvalitet kan klare vand så længe du ikke dykker ned på en meters dybde.
    Modtageren kan du give epoxy eller plastik dip hvis den ikke har knapper der bliver limet fast, ellers kan man putte den i en pose.
    Resten af vognen tager ikke skade af en smule vand smiley

• #7   8. aug 2012 ok tak for rådet
    smiley

Kommentér på:
trial københavn

Annonce