{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.789 visninger | Oprettet:

Har 30,000kr og 10.000m2 til at starte en RC OFFROAD PARK forening i næstved. {{forumTopicSubject}}

Til dem der har lyst til at hjælpe med at lave en RC offroad park i næstved.
Så er der stiftnegenaral forsamling på banen den 2/9 søndag kl15.
For at lave en støtte forening til RC banen.
Der kommer 30,000kr til hjælp til at bygge offroad bane mm..
Men først en forening.
Den 2/9 på banen i Næstved kl15.
Adressen er Stenstrup mose 19. næstved.
Hilsen Rc GameAmmo. RC offroad park næstved.
Kenneth. K. Vel mødt på banen.
Længe live RC.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har 30,000kr og 10.000m2 til at starte en RC OFFROAD PARK forening i næstved.
  • #1   22. aug 2012 Me like men hvorfor ikke fyn c",)

  • #2   22. aug 2012 Er det til ls,nitro eller el. Har du snakket med nmrc om et eventuelt samarbejde ?

  • #3   22. aug 2012 Det er til el nitro, benzin og all scale mm.
    Kom og hører nærmere omkring det hele på banen den 2/9 søndag kl15.


  • #4   22. aug 2012 Formoder du godt ved at der er en rc klub få kilometer derfra ??

  • #5   22. aug 2012 Ja jeg ved godt at der ligger en af beste onroad bane i næstved.
    Og de vil godt have at jeg samarbejder med dem, men de vil ikke samarbejdet med mig. Og min RC park er kun til offroad og kan med tiden tilbyde meget mere offroad end andre Rc offroad baner i Danmark og Næstved.
    Men møde op Bo RCV, så kan du se om det er noget for dig.
    Og der skal laves en dele, flytte jord mm!
    Kom og se om det er noget for jer alle.
    Hilsen Rc GameAmmo. Næstved Rc offroad park.


  • #6   22. aug 2012 Det lyder som en fed idé. Er man velkommen på Søndag selvom man ikke ønsker en post i bestyrelsen men bare som evt kommende støtte medlem smiley

  • #7   22. aug 2012 hvornår har du snakket med dem ??? hvem har du snakket med ???
    jeg er i bestyrelsen og kender intet til det du skriver om.
    det skal siges at stort set hele bestyrelsen i år er ny,
    og jeg vil da meget gerne samarbejde omkring offroad også.


  • #8   22. aug 2012 Man bliver nok nødt til at vælge mellem enten LS eller 1:8. En LS bane er ikke interessant for 1:8 (det er de for kedelige til), og en LS bil kan ikke holde til 1:8 baner.

  • #9   22. aug 2012 Offtopic:
    Ole Y, har du overvejet klubben i Odense? Der er lige kommet en largescale offroadbane med astroturf..


  • #10   22. aug 2012 Jeg tror ikke en døjt på projektet her... Det er fuldstændig tåbeligt at opføre en bane på den lokation. " baner så tæt på hinanden vil blot æde hinanden. De penge der skal til at drive dem er ikke tilstede.

    Desuden så er det mere end almindeligt dumt at bygge noget på privat grund...



  • #11   22. aug 2012 Syntes du behandler sandheden meget ilde Kenneth K!

    Det er mig du har skrevet med, jeg tilbød at vi kunne tale sammen omkring et fælles projekt hos NMRC da vi har talt løseligt om at lave offroadbane i klubben. Du havde IKKE lyst til at være med hos os var dit svar da der ikke var plads til 1/5 og du ville ikke ligge dine penge hos os (hvilket overhovedet heller havde været på tale!). Inden vores skriveri havde jeg bare læst i en tråd du gerne ville lave en offroadbane i Næstvedområdet; hvorfor jeg syntes synergien med vores onroad og vores fremtidsønsker kunne falde godt i tråd. Jeg har oprigtigt kontaktet dig netop for at vi kunne sammen lave et projekt i Næstved.
    Jeg har IKKE kontaktet resten af bestyrelsen omkring dette da du meldte blankt fra omkring samarbejde.

    Du skrev du ikke ville støtte vores "virksomhed", og jeg har også skrevet retur til dig at vi IKKE er en virksomhed, men en lokal forening der arbejder for RC sporten.

    I øvrigt syntes jeg det hele lyder 2 sidet, du har en privat grund, du har en pose penge; alt sammen dig som privatperson eller virksomhed - men samtidig vil du stifte en forening til projektet og have andre til at være med til at lave arbejdet?? Hvem bliver den bestemmende faktor i dette projekt?

    Men velkommen til Næstved med projektet, jo mere opmærksomhed der bliver omkring vores fælles passion RC, må være til gavn for sporten i DK.

    Hvis du ikke kan genkende ovenstående vil jeg gerne sætte alt vores korrespondance ind i denne tråd, så der er enighed om hvad der er skrevet



  • #12   22. aug 2012 privat grund betyder vel også han kan smide alle ud når han ikke gider mere ? tror da ikke du trådstarter er sådan. men lovmæssigt bestemmer du vel om du vil bygge banen og modtage hjælp til dette, og derefter smide folk ud ?

    ala hvilken garanti har man for at få noget ud af indsatsen ?

    er du/i gået igang derude siden du skriver hilsen Rc GameAmmo. RC offroad park næstved ? måske folk bliver mere motiveret ved at du viser hvor meget der er lavet allerede


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 1
    #13   23. aug 2012 BO K.
    er det bare mig eller har NMRC ikke lige ( for et par år siden ) valgt at lukke deres offroadbane.????????
    synes da det er et godt initiativ at lave en offroadpark hvor vi kan komme og køre med den offroadbil vi nu har LS eller noget andet.
    lokationen på parken vil heller ikke genere on-road banen med støv.
    Trådstarter:
    jeg synes til gengæld også at hvis der kan opstå et samarbejde med initiativtageren(dig) og NMRC, vil det da være en klar fordel, da de allerede er en forening/klub.(en af de bedre)medlemmerne vil med garanti også støtte op om projektet.


  • #14   23. aug 2012 Hej Henrik,
    Som skrevet så er det en ny bestyrelse i NMRC i år, vi arbejder mod at få et stort socialt sammenhængende RC-sted.
    Grunden til at offroad blev nedlagt i NMRC var fordi det støvede ind over onroadbanen og manglende brugere (har jeg ladet mig fortælle smiley ). Vi er dog flere medlemmer der roder med 1/8 - 1/10 buggyer og SC biler ved siden af LS onroad; og vi har ofte besøg af unge mennesker som gerne vil kører på bane med deres Revo VXL og lign.

    Vores tanke er at lave en bane med turf/kunstgræs så vi kan have både onroad og offroad uden at generer hinanden. PT er der allerede LS baner i Vordingborg og Kalundborg, samt meget fremskredne planer i Slagelse om en LS offroadbane. Derfor mener vi ikke der er behov for flere i området. Vores tanker går på en 1/8 - 1/10 - 1/16 buggy/Short Course bane. Banen vil nemt kunne anlægges, da vi allerede kørertårn, pitopmåde, Kiosk mv på plads til vores eksisterende onroad.

    Da vi har disse tanker skrev jeg også til trådstarter da jeg så hans ide om offroad i Næstved i en anden tråd. Min tanke var for at vi kunne arbejde sammen om vores projekt i foreningen hos os og skabe et stort og bredt tilbud til RC-Folket. På daværende tidpunkt var jeg ikke bekendt med at han havde penge som var møntet på hans egen virksomhed. Jeg syntes det ville være synd at starte endnu en forening (som jeg troede var hans tanke), når vi nu var godt igang smiley

    Så i NMRC er vi bestemt åbne for ideen, men jeg som person kan ikke se fusionen mellem et privat forehavende og en forening; dette har jeg dog ikke drøftet med resten af bestyrelsen.


  • #15   23. aug 2012 Bo RCV. du skriv at du kun vil samardejdet, hvis det var hos jer, da i have en kioisk mm, ellers skulle det bare falde til jorden.
    du er velkommer til at det op vi har skrevet til hianden.
    hvis du har brug for det.
    og forstå ikke hvad det er galt med en grund som er privat.
    og hvorfor skal det kun være hos jer, jeg har mere offroad jord end i har. og min ide med det hele er at tilbyde alt inde for RC offroad, 1/10. 1/8, 1/6,1/5, trial, rockcrawlning, mud pit, sand pit, water pit, tank pit, construktion pit, alt inde for RCoffroad vil komme med tiden.
    der kommer en RC forening til stedet som lejer og køre på jorden.
    alle er velkommen. og jer fra nmrc er også meget velkommen.


  • #16   23. aug 2012 Det er så hermed givet videre til dem der ønsker; jeg personligt har ikke interesse; men god vind med projektet.
    Jeg kan ikke genkende det helt som du skriver; men lad det ligge.


  • #17   23. aug 2012 Hvis foreningen skal leje plads på din jord, hvilken juridisk bindende garanti kan du give foreningen at du ikke lukker og slukker indenfor X antal år? Bortset fra f.eks konkurs...

    Jeg tænker det virker som rigtig meget arbejde der skal lægges i projektet og hvis du går kold i det fordi det f.eks tager lang tid at få banerne lagt, pit lavet, tårn bygget osv - hvordan vil du sørge for folks tid og energi ikke går spildt?


  • #18   23. aug 2012 en kontrak.
    men møde op den 2/9 søndag kl15. så kan du alt den info du vil have!!!
    jeg gør det her, med kærlighed til RC og intet andet!!!
    det enste der kan lukke det ned er konkurs!!!


  • #19   24. aug 2012 Hvis du bliver knotten og sur. eller altid vil have veto ret. bliver skilt.flytter. eller blot mister lysten til rc og ikke længere gider have fremmede støjsenderer rendende konstant. måske oven i købet nogle som synes at du er et fjols.

    Så lukker du butikken. Og så står der en flok unge mænd som har brugt både fritid og penge på ingen verdens ting.

    Hvis der skal være nogen som helst fornuft i projektet så skal i omkring advokaten og have lavet en uopsigelig langtids leje kontrakt.

    Og det har jeg svært ved at forestille mig at du er indstillet på. da det i en given situation vil have stor negativ økonomisk virkning for dig.

    Det er meget meget bedre hvis i kan leje et stykke jord af kommunen.


  • #20   24. aug 2012 har du tænkt på forsikring af banerme osv

    ta evt en snak med dmsu formanden

    www.dmsu.dk

    mere så der ikke sker et eller andet dumt med en bil der pludselig farer in i hovedet på en kamara mand og slår ham omkuld .
    ja det kan blive meget meget dyrt hvis der ingen forsinkring er på stedet . .

    ang alle de baner du vil lave
    vil jeg sige det kort og godt der er ikke nok bruger til at lave sådan et offroad center .

    hvorfor tror du flerer og flerer klubber har blandet off og onroad baner det er da for at man kan få tingende til at løbe rundt .

    du skal også tænke på alle de baner du vil lave der kræver det en del veligeholelse og hvis du lave 10-14 forskellige baner ja så uden og lægge hovedet på blokken skal der bruges i omegn af 50 mand bare for at holde de forskellige baner velige .

    prøv og skrive til forskellige klubber hvor meget mandskab der bruges til veligholelse af banerne de bruger .

    jeg er ikke mod dit projekt men prøv og kik på omkostningerne i lille DK og så mange rc kører er vi heller ikke .

    det bedste der kan ske er ved og lægge tid og kræfter i klubben nmrc .

    det er dumt af dig og nmrc hvis i ikke kan finde en samlet løsning for kik nu engang vi er et lille land uden rc kører på hvert hjørne så læg krafterne et sted hvor de kan virke bedst mugligt .

    bare mine små ord .




  • #21   2. sep 2012 Til alle som vil komme og hører nærmere omkring det her projekt, så er det kl15 søndag den 2/9
    Stenstrup mose 19. Næstved. Ses kenneth.


  • #22   2. sep 2012 Som om du ikke helt forstår det er et dødsdømt projekt Kenneth...........

  • #23   3. sep 2012 et lille forsigtigt spørgsmål, uden at tage parti for nogen, men af ren interesse.... hvordan gik generalforsamlingen? hvor kan man se referat osv?

  • #24   3. sep 2012 Så længe at jeg er her! Er det ikke dødsdømt. Bare vent og se, Offentlige forening eller som private virksomheder vil der komme en masse gode oplevelser med andre der ikke er så negativ indstillet til tingene. Nej der kom ikke en eneste, til at stifte en rc støtte forening, men det vidste jeg godt, at der ikke vil komme nogle mennesker til det. Det kommer ikke til at betyde noget for, om der vil komme en Rc offroad park, der er igang med projekter mm. Det eneste ved det er, at det kommer til at at mere tid i starten, da jeg er alene om det hele! Jeg er igang og regner med at kunne komme til at køre i løbet af de næste par måneder med en en bane til de store rc 1/5 benzin biler. Trials og tank kørelse og ikke mindst construction kan køre allerede nu og der vil også komme en rock bunke til crawlerne mm! Inden for kort tid. Så du kan godt se speedy! At du kommer ikke til at få ret, det er kun dødt, hvis jeg døder indefor 30min... Der vil komme mere info om det hele, efterhånden som jeg får lavet tingene. Men hvis der er nogle som har lyst til at hjælpe med at lave baner. Så kommer det til at gå meget mere hurtigt med at lave offroadbane til os alle sammen. Tak for mig, kenneth K.

  • #25   5. sep 2012 ja i haved forsamling her den 2/9 hvordan gik det var der nogle der haved blod på tanden til at hjælpe ?

    har i fundet ud af hvad det vil koste og være medlem eller koste for en endags licens
    bliver der muglighed for ladning ved alle baner eller bliver der et samlet pit hvor alle er ?

    nu snakker du om en 1/5 offroad bane du ved godt bakkegårdens rc bane ligger inde for kort afstand af dig ville det så ikke være dumt og lave lige netop sådan en bane ?




  • #26   5. sep 2012 han skrev jo. Nej der kom ikke en eneste, til at stifte en rc støtte forening

  • #27   5. sep 2012 Ingen grund til den fornærmede facon.

    Det står enhver frit hvad de vil bygge i deres baghave. Men vi må ikke forvente at få hjælp til projekterne. Med mindre forarbejdet er gjort grundigt og korrekt.

    Mvh Brian


Kommentér på:
Har 30,000kr og 10.000m2 til at starte en RC OFFROAD PARK forening i næstved.

Annonce