{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Indkaldelse til møde om Speedrun Event i danmark {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Efter mange overvejelser har jeg omsider taget kontakt til Roskilde Lufthavn samt ROSSA. P.t. afventer jeg svar fra ROSSA men håber at høre fra dem efter nytår, måske er de på juleferie? RL har svaret at de er interesseret i at værte Speedrun RC DK!!

Naturligvis kræver det at en del logistik og aftaler falder på plads.

Derfor vil jeg indkalde til et møde d. 6 januar kl.19_00 på Southern Cross Bar på Løngangsstræde 37, 10 minutters gang fra Hovedbanegården. Røgfrit ovenpå hvor vi mødes. Rygning foregår nedunder samt køb af kolde drinks.

Formålet er at få samlet folk som har interesse indenfor speedrun og som er frisk på at være en del af holdet bag dette event.

Vi skal gennemgå følgende punkter:
Stiftelse af en forening/organisation - giver muligheder mht støtte samt kredibilitet
Opstart af webside
Valg af regelsæt
Undersøge hos ROSSA om krav og evt støtte, om det er finansiel eller f.eks udlån af tidstagning udstyr - jeg har skrevet en mail til dem
Samarbejdspartnere - f.eks RC Magasin, RC forhandlere
Sponsorater til bl.a præmier - f.eks HK, RC forhandlere, flyselskaber?
Extra events - f.eks RC drift opvisning, længst hop, crawler show, fri bane kørsel, workshops om f.eks "jeg er ny, hvad skal jeg købe?" osv
Vælge nogle ønske datoer for event'et
Andet

Hvis du er interesseret i at komme, venligst sende en PB til mig med din mail adresse, navn, tlf nr og evt hvad du vil bidrage med, så tilføjer jeg dig til mailing listen.

For jer som vil være med fra fjernt men ikke kan være til stede, er jeg i gang med at tjekke om jeg kan arrangere en Skype konference så I kan "deltage" - bemærk det vil kun være for seriøse folk og ikke blot for at "se" mødet. Der er en begrænsing på maks 10 deltagere hvor maks 5 er optimalt. Skriv i din PB om du vil deltage via skype samt dit Skype brugernavn.

I er velkommen til at kommentere i tråden dog modtager jeg kun tilmeldinger per PB.

Med kæmpe håb om jeres støtte, tak for nu!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indkaldelse til møde om Speedrun Event i danmark
Kommentér på:
Indkaldelse til møde om Speedrun Event i danmark

Annonce