{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Large Scale Fun Cup 2013 {{forumTopicSubject}}

Info til alle.
Mandag d. 8 April er sidste chance for at tilmelde sig 1 afd. af Fun Cup 2013 som holdes hos Rc Royal i Kolding. Husk alle kan deltage, uanset om man køre i en klub eller ej bare man har en 1:6/1:5 bil.
Jeg håber vi ses Lørdag den 13 April til en sjov dag på vores helt nye bane. smiley
Se mere på http://rc-royal.dk/fun/wordpress/
Info om Rc Royal.: www.rc-royal.dk
Find os også på youtube.

Til info kan jeg også sige at vores 1:8 bane er ved at være færdig. 2013 bliver et godt år. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Large Scale Fun Cup 2013
  • #1   5. apr 2013 "Husk alle kan deltage, bare man har en 1:6/1:5 bil."

    Medmindre den kører på el, kunne man måske tilføje smiley


  • #2   5. apr 2013 Rene M Jeps ses der nede smiley til gang ræs ... sjov og ballade ..

    Jeg stiller op med min fg leopard 4wd .. smiley


  • #3   5. apr 2013 Kunne godt tænke mig og komme og rive banen op og give jer baghjul med min 13Hk E-baja (; men har sku ikke tid smiley

  • #4   5. apr 2013 det er jo ikke Hk /farten der afgør hvem der får baghjul ..... nok mere personen der står med fjernbetjeningen i hånden smiley


  • #5   6. apr 2013 Hvor lang køretid er der på sådan en 13hk e-baja?

  • #6   7. apr 2013 Som sagt tidligere el-biler må ikke deltage, så det er så nemt.

  • #7   7. apr 2013 Men det kunne være at der arbejdes på at de kan være med næste år, og evt dispensation iår.

  • #8   7. apr 2013 Jeg har ikke hørt om noget dispensation i år. Jeg har ellers foreslået el-biler kunne deltage uden mulighed for og vinde præmierne. Så ville vi jo på ingen måde "ødelægge" deres konkurrence, selvom vi gav dem totalt baghjul, hvilket ikke kommer til og ske alligevel, da formentlig både semifinale og finalen kræver batteriskift undervejs i løbet, med deres 20 og 30 minutters køretid.
    Tror bare ikke el-biler er særlig velsete i det slæng.


  • #9   7. apr 2013 Thomas, der bliver HELT sikkert ikke nogen dispensation ved at du laver indläg paa forums smiley
    Hvis du vil have sat gang i noget, saa er du nödt til at henvende dig direkte, til de folk der staar bag Fun Cup smiley

    El bilerne er ikke ilde set... Det er ihvertfald min erfaring. Mange vil hellere end gerne se dem köre...

    Har dog aldrig set en el bil körte godt (eller jo men ikke i DK), Om det saa er chauffören den var gal skal jeg lade väre usagt...
    Men de drönede rundt over alt paa banen, og kunne SLET ikke holde sig sporet. Det er altsaa ikke ret sjovt at midt i et löb, saa er der en der välter rundt overalt og körer over bander og derefter kommer körende modkörsels retning... Det er bare et spörgsmaal om tid för der sker et frontal sammnestöd med fuld knald!
    (Selvfölgelig kan ALLE komme til at köre over banden, men de kunne virkelig ikke engang klare 1 omgang uden at lave det nummer)


  • #10   7. apr 2013 Jeg gik ud fra det var Rene Meng som var "bossen". Og han har klart meldt ud der ikke kommer el-biler med i år, og at sagen er diskuteret til bunds ude i klubberne.

    Mht og styre el-bilerne der tror jeg også f.eks. en HPI Baja 5B Flux kræver en meget afslappet pegefinger, eller man går ind i ESC'en, og får lavet nogle moment kurver så den bliver en smule begrænset og trækket kommer mere blødt.

    Min egen derimod tror jeg ikke bliver meget sværere og styre end så meget andet. Den har ikke så meget power som Baja 5b Flux, plus den har 4-hjuls træk og kun vejer 9.5kg RTR. Men det bliver spændende og få den på banen, før kan jeg jo ikke sige noget med sikkerhed.


  • #11   7. apr 2013 Det er bestemt ikke ondt ment smiley (tror faktisk vi "kender" hinanden)
    Men kom ud paa nogle baner og faa det hele prövet lidt af, bagefter saa begynd at kigge paa löb smiley
    Som tidligere sagt, smut til Odense paa söndag og faa det prövet.... Hvis jeg ellers komer, saa kunne vi maaske pröve at bytte bil, bare for at sammenligne smiley


  • #12   7. apr 2013 Jeg tager det heller ikke som ondt ment. Og jep vi har mødtes før, mest til onroad i kasernehallen smiley
    Jeg overvejer også og smutte til Odense hvis vejret bliver godt, selvom der godt nok er lidt langt da!


  • #13   7. apr 2013 Langt..... pjat.... er du ikke körelärer smiley
    Vejret skal ogsaa väre OK for at jeg vil köre derover....


  • #14   7. apr 2013 Hej Thomas

    Når klubberne mødes igen, formentligt sidst på året, så skal der nok blive snakket om mulighederne for at få el bilerne med til Fun Cup til næste år.
    Jeg kan ikke love noget, da der skal være flertal for ideen, blandt de klubber som deltager. Reglerne i år er på plads og dem bliver der ikke ændret på, men det er godt at du melder dig på banen, så vi bliver gjort opmærksom på at det rent faktisk er et problem. Måske en Le Mans form kan løse det problem, men nu må vi se, det var bare en tanke. Jeg syntes dog ikke om ideen med at el bilerne kan deltage men de kører ikke med om præmierne. Skal el bilerne deltage så er det på lige fod med alle andre, og så må vi se om 30 min. er for lang tid, eller om der skal kigges på det også.
    Der er meget at snakke om og derfor kigger vi på det efter Fun Cup 2013.
    Håber det er ok.

    Jeg vil også lige sige at Rc Royal laver en tur til Rømø, som plejer at være ganske underholdende den 4 maj og der er du også meget velkommen, så kan vi se hvad en el bil kan. smiley


  • #15   7. apr 2013 Jeg må bare nøjes med hyggerace i år, så må vi se til næste år smiley

    Det lyder spændende med Rømø turen. Er det noget som kræver medlemsskab?


  • #16   8. apr 2013 Nej alle kan deltage. Rc Royal tager bare sit telt og grill med og så sætter vi en lille bane op til dem som vil det og ellers køre vi bare rundt i klitterne. Hvis vi er heldig, så er sommeren også kommet til den tid. smiley

  • #17   9. apr 2013 Det kunne være fedt hvis der snart kommer en tidsplan frem i dagens lys, så vi kan se hvor tidligt vi skal stå op.....

  • #18   10. apr 2013 Der er indskrivningen kl 8.
    Resten af planen er ved at blive lavet.


  • #19   10. apr 2013 Der er nogen personer der har fået frist i dag til at tilmelde sig, så senest i morgen kommer tidsplan op. smiley
    Men som Prehn siger så er planen at vi starter kl. 8.00 og slutter kl. 16.00 så har vi lidt tid at give af i den sidste ende, og planen er så at vi efter Fun Cup åbner banen frem til kl. 18.00 hvor folk bare kan køre hvis de har lyst.


  • #20   10. apr 2013 1-10.1-8 offroad el/nitro kan også køre efter kl16 til 18. banen er lige blevet køreklar. tag endlig nitro/el biler med det kan jo være i fortryder hvis i ikke gør. for rc royal har fået en fed bane med vilde hob og der er hele 2 stæder hvor man krydser banen i luften. 5 hob kurver i to sving god blads til at give gas hvis man tør

  • #21   11. apr 2013 8.00 indskrivning
    8.30 Test kørsel af bane gruppe 1
    8.45 Test kørsel af bane gruppe 2
    9.00 Test kørsel af bane gruppe 3
    9.30 Briefing
    10.00 qualified runde 1 gruppe 1
    10.25 qualified runde 1 gruppe 2
    10.50 qualified runde 1 gruppe 3
    11.15 qualified runde 2 gruppe 1
    11.30 qualified runde 2 gruppe 2
    11.55 qualified runde 2 gruppe 3
    12.20 qualified runde 3 gruppe 1
    12.45 qualified runde 3 gruppe 2
    13.10 qualified runde 3 gruppe 3
    13.20 Middagsmad
    14.00 Semifinale B
    14.30 Semifinale A
    15.10 Finale
    16.00 Præmieoverrækkelse


Kommentér på:
Large Scale Fun Cup 2013

Annonce