{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

RCDrift.dk søger deltagere til Dot1Drift! {{forumTopicSubject}}

Godaften mine herrer og damer. Mit hold (RCDrift.dk's film-hold) og jeg søger folk som er villige til at hjælpe os gennem Dot1Drift 2014.

Vores plan er følgende: Vi vil lave en dokumentar hvor vi følger op til 5 nybegyndere gennem deres forløb i Dot1Drift. dvs. før løbene (højst sandsynligt i bilen/toget på vejen frem Dot1Drift) hvor der bliver interviewet om deres mål, forventninger osv. Undervejs i weekenden med hvordan det går. Og efter, med hvordan det hele har været. Selvfølgelig med masser af andre ting i løbet af weekenden.

Vi ser selvfølgelig helst at man deltager til alle arrangementer gennem året, og ikke kun en gang.

Det vi mangler er følgende: Tidligere deltagere af Dot1Drift som er villige til at filme vores nybegyndere. Og selvfølgelig op til 5 nybegyndere. Det ville være optimalt hvis de 2 ovenstående kunne følges ad. Så nybegynderen er "under vingen".


Er du interesseret, så smid en besked til Jacob? med følgende information: Om du vil interviewes eller om du vil filme. (Hvis du vil film, har du videokamera? Hvis ja, hvilket?) Hvor du kommer fra og kender du folk som kører i Dot1Drift? Hvilken bil du kører med?

Som altid, så søger vi så meget støtte som vi overhovedet kan få. Så har du idéer, vil give en hånd med eller andet, så sig endelig til.

rcdrift.dk,s facebook https://www.facebook.com/rcdriftdk?fref=ts

Jacob manden bag projektet og ansøgnings modtager
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RCDrift.dk søger deltagere til Dot1Drift!
Kommentér på:
RCDrift.dk søger deltagere til Dot1Drift!

Annonce