{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Truggy 1/8 El løb ?
  • #2   12. aug 2014 ja okay, fedt nok, er der nogen fordele/ulemper ved buggy/truggy imod hinadanden hjvis du forstår mig ?

  • #4   12. aug 2014 Ja okay, fair nok, men fordelingen i løb er vel at der er flest der kører buggy, men jeg har en losi 8ight 2.0 truggy så jeg burde have en fin bil til løb, er der nogen el/vægt begrænsninger ogsådanne

  • #7   13. aug 2014 Ja okay, det kunne måske godt være en ide, jeg har aldrig prøvet at køre på en bane før, så jeg er nok pænt ringe ^^ haha havde dog lige tænkt mig at prøve lidt bane inden, var bare nysgerrig på hvilke muligheder jeg havde. smiley men tak for hjælpen smiley

  • #8   13. aug 2014 jeg fandt reglerne, super. kan det virkeligt passe at man selv må bestemme hvor mange celler batterierne må være på, ? - vil der så ikke altid være en fordel ved at køre på 6 celler?

  • #9   13. aug 2014 Derudover er der nogen der kender til nogen løb, det behøver ikke nødvendigvis at være i dmsu regi, men bare et lille lokalt arrangement smiley som sagt buggy og truggy el smiley 1/8

  • #11   13. aug 2014 jeg vil til enhver tid mene at EL buggy er til buggy og IKKE truggy,som helt sikkert kører med fordel pga. bredden.
    vil man køre med EL truggy til løb ,bør man rent sportsligt tilmelde sig i sportsmandsklassen hvor der ikke er begrænsninger på dette område.


  • #12   13. aug 2014 Niklas, hvad anbefaler du for en Losi 8ight buggy af motor størrelse og kv? Tænkte selv på en Leo 4274 uden sensor på ca. 1900-2200kv. Det er primært til kørsel på SOS. Kørestil og niveau befinder sig mellem noob og ivrig amatør smiley

    Ps. tak for sidst derude smiley


  • #13   13. aug 2014 Der står i DMSU reglement 1/8 EL Buggy/Truggy

  • #15   13. aug 2014 hvis der kommer nok el truggyér så kan de jo få deres ejet løb

  • #16   13. aug 2014 Takker, ser nu det bliver til en 2000kv u/sensor når de kommer på lager hos min yndlings Leo pusher. Men bliver sikkert fint nok, kan geare lidt efter forholdene og kørestil.

  • #18   13. aug 2014 dennis,,ved godt der står 1/8 EL Buggy/Truggy ,men der står ingen steder de skal køre sammen,blot de skal opfylde samme regel mht. motorsæt smiley
    du ser jo heller ingen andre steder at buggy/truggy konkurrerer i samme heat smiley
    så derfor mener jeg stadig at man er en gemen snyder hvis man prøver at tilmelde sig med en truggy i buggyløb(og jeg ser bort fra sportsmandklassen hvor der er meget "flydende"regler for de "nye"),da man kører med fordel og ikke deltager på samme vilkår som andre,og vil påtale det ved briefing før løbsstart hvis det kommer dertil.


  • #19   13. aug 2014 Henning, jeg vil gi dig helt ret i det du skriver jeg syndes heller ikke de skal kører sammen.
    Det gav jo lidt problemer i SOS da der var en truggy med i EL løbet, men det skal jo bare skrives om i reglement.
    Men vi ses jo i weekend i Hillerød, jeg kommer fredag eftermiddag


  • #20   13. aug 2014 netop samme person der var "problemer" med i sos er tilmeldt i el buggy på lørdag i hillerød,allerede dengang havde han en helt ny buggy stående i bagagerummet fordi han var i tvivl om han måtte deltage med truggy,jeg sagde allerede der at han ikke skulle regne med det,det var usportsligt,og han kører med fordel,og det hedder el BUGGY smiley
    men vi ses fredag,kommer selv og camper. smiley


  • #21   13. aug 2014 Henning hvad plads blev du, og hvilken plads blev ham der kørte truggyen smiley

  • #22   13. aug 2014 kan jeg ikke huske,det er også irellevant,problemet er der altid vil være nogen,i ALLE sportsgrene der vil forsøge at have fordel,hvis ikke der bliver sat ind over for det.

  • #23   13. aug 2014 Henning w - eller også vil folk bare gerne have en mulighed for at køre andet end "begynder/tosse" løbet, derudover er det nok de færreste der viiirkeligt bliver påvirket, - tror nærmere det er dem der ligger lidt ringe i feltet som prøver at finde en dårlig undskyld for hvorfor de ikke selv er bedre smiley - selvf hvis truggyerne så ender med at overtage buggy klassen, så burde man lave en klar for sig, men umiddelbart virker det ikke Til at det er det store problem endnu,

  • #24   13. aug 2014 virker ikke som om du forstår hvad jeg prøver at sige,virker heller ikke som om du selv deltager i konkurrencekørsel,så den stopper bare her.

  • #25   13. aug 2014 Korrekt jeg taler lidt i blinde,. Men umiddelbart hvad jeg har set af, så virker det til at flertallet kører buggy, kan sagtens forstå dig hvis det var et reelt problem at truggyerne vandt alt inden for buggy klassen, men hvad jeg har fået forståelsen af er det ikke tilfældet, men ja okay - l

    hvad faeen jeg tror nu heller ikke det var mig du skulle være bange for stjal din plads på podiet hvis keg endte med at deltage i er buggy løb med min truggy, jeg er sikker på at det er skills der gør forskellen, specielt på "amatør" niveau smiley


Kommentér på:
Truggy 1/8 El løb ?

Annonce