{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Ny RC Klub i Nordsjælland. {{forumTopicSubject}}

Hej RCG
Jeg har igennem længere tid gået med ideen om at lave en klub og finde et sted hvor vi i vintermånederne kan køre lidt med bilerne uden at stå i vand og mudder til halsen. Jeg har set på forskellige hjemmesider og mener selv med tiden at vi kommer til at kunne matche det der findes i dag. Så derfor er Esrum RC Klub under Esrum Idrætsforening nu en realitet. Konceptet bliver at de penge der kommer ind bruges til filttæpper, hop, kegler med mere. Jeg har lidt at starte op med, måske har i noget men vigtigst af alt er at vi bare kommer igang. Så vi har fast Tingbakkehallen ved Esrum om onsdagen fra 19-22, med mulighed for tider i weekenden hvis ikke der er arrangementer i idrætsforeningens regi. Jeg tænker at det skal koste 40.- per gang og da sæsonen går på held omkring medio April giver det ikke nogen mening i år at lave en sæson pris men regner med en pris på 400.- fra ca 1-11 til 1-4 alså 5 måneder med indendørs race. Vi køre med 1:10 On Road og Off Road biler men også gerne mindre biler end 1:10. Stedet er:
Tingbakkehallen Tingbakken 10 3230 Græsted. Der vil være en hjemmeside oppe at køre inden længe som jeg vil poste her på siden. Hvis i har spørgsmål så skriv eller ring på mobil 22170583 eller send igennem siden her. På gensyn onsdag den 25-2-2015. De bedste RC Hilsner Peter Ekman


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny RC Klub i Nordsjælland.
Kommentér på:
Ny RC Klub i Nordsjælland.

Annonce