{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Ræs Lørdag eller søndag i Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Heyy ja jeg prøver lige igen nu
Om der skulle være nogle stykker der har lyst til at køre lidt ræs i en grusgrav ved esbjerg havn..
Alle er velkommen så som el og nitro
og vejeret ser også fint ud http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
Og det er helt nede ved elsam som vi køre og så til venstre der er lidt billeder af hvor vi køre i min profil den med rex-x der kan man se lidt at de dynger grus der er....
Jeg håber at der vil komme mange
Men tiden hvornår vi skal køre er ikke fast lagt da alle skal kunne komme så det er noget vi kan aftale hvornår det bliver men søndag men ved ikke hva tid i nu så kom med en tid i kan og lad os se om det passer de andre der kan Håber at vi ses...
Mvh Carsten M


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ræs Lørdag eller søndag i Esbjerg
Kommentér på:
Ræs Lørdag eller søndag i Esbjerg

Annonce