24. dec 2007
måske en anden gang jeg kan forstå at nogen er utilfredse med mine billeder og tekst, jeg er ikke her for at få point, men kun for at vise at der er andre både en den man kan købe ferdige, og jeg gerne hjælper med råd og vejledning, med det jeg ved noget om, jeg har sejlet med brændstof både i 40 år og er stadig aktiv
Båd MHZ Varan
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 165 RC-enheder: 5 Emner: 124 Svar: 1.149
rigtig flot båd og gad godt høre den dejlige motor spinne
det kan være vi ses en dag i en sø
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 70
jeg kan forstå at nogen er utilfredse med mine billeder og tekst, jeg er ikke her for at få point, men kun for at vise at der er andre både en den man kan købe ferdige, og jeg gerne hjælper med råd og vejledning, med det jeg ved noget om, jeg har sejlet med brændstof både i 40 år og er stadig aktiv
nov 2007
Følger: 56 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 59
høj herfra=D
sep 2007
Følger: 50 Følgere: 52 RC-enheder: 13 Emner: 52 Svar: 303
synt den er på branstof
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 13
det er ikke samme båd på alle billeder!, og der er alt for lidt tekst ...
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 84
lidt mere tekst ville være godt
aug 2007
Følger: 68 Følgere: 82 RC-enheder: 32 Emner: 39 Svar: 162
Samme siger jeg, som kuno siger... 2 både...?
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 RC-enheder: 19 Emner: 6 Svar: 21
fra mig
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 203 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 109 Svar: 3.302
der to både så opret dem hver for sig
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 27 RC-enheder: 8 Emner: 20 Svar: 252
flere bileder og mere tekst