Båd hydro formula turbo 2007
2.469 visninger
|
Oprettet:
Båd hydro formula turbo
Årgang:
2007
Drivkraft:
4.11cc Nitro motor yder 2.7hp
Topfart
ved det ikke i nu men 70-80 km.t
Størrelse
1/8
Længde: 810mm
Bredde: 420mm
Højde: 160mm
Længde: 810mm
Bredde: 420mm
Højde: 160mm
Vægt
ca. 2400g
Ekstraudstyr
Bemærkninger
lækker båd fedt udsende. og det lader til at være et fornuftigt skrog den er lavet i 3 lag glasfiber.
glæder mig til at få den i vandet har ikke haft den i ret lang tid.
og jeg skal lige ha lavet. en del forbedringer blandt andet lukket kontrol rummet så det er vandtæt. og jeg skal ha lavet en slags dødsmands knap vis der er nogen der har erferinger med den slags så skriv endelig.
glæder mig til at få den i vandet har ikke haft den i ret lang tid.
og jeg skal lige ha lavet. en del forbedringer blandt andet lukket kontrol rummet så det er vandtæt. og jeg skal ha lavet en slags dødsmands knap vis der er nogen der har erferinger med den slags så skriv endelig.

Båd hydro formula turbo
feb 2005
Følger: 30 Følgere: 27 RC-enheder: 7 Emner: 20 Svar: 67
1500max
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
hvad vil du gi?
feb 2005
Følger: 30 Følgere: 27 RC-enheder: 7 Emner: 20 Svar: 67
hey er du intra i at sælge?
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
okay hehe ja det er jespers gamle lort jeg har købt
apr 2004
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 8 Emner: 60 Svar: 112
de billeder du bruger er fra min værksted
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
forstår ikk hvad du mener?
apr 2004
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 8 Emner: 60 Svar: 112
men billeder er fra min værksted jeg har nogle flere billeder af den hvis du er int godt nok også fra min værksted
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
ja det du skriver kan godt være rigtigt med du skal tænke på der er mange ting som man kan stille om på jeg vil sige med sikkerhed min sejler min 70kmt.
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 63 RC-enheder: 104 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Dens trim passer ikke den ligger dårligt i vandet som standart, tyngdepunket skal flyttes frem
Den lovet fart holder slet ikke, max 50 km/.
Men et plus det er en flot båd at se på.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
gå ind på happysale.dk
sep 2007
Følger: 34 Følgere: 50 RC-enheder: 7 Emner: 36 Svar: 180
Tillykke med den. Lækker båd, der ligger en video af denne bådtybe her
http://www.happysale.dk/
Mvh Kim
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 54
Sikken en fartdjævel - Velkommen!
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
er det alle sammen dine rc er
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
tak
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
10 af de gode.....(-:
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
hvordan sejler den dårligt er det farten der er dårlig eller hvad mener du?
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 19 Svar: 49
fed båd du har dig der
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 32
gå ind på youtube
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 66 RC-enheder: 11 Emner: 9 Svar: 26
fed båd
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 63 RC-enheder: 104 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Har selv set sådan en sejle.
Må desværre skrive,den sejler bare pisse dårligt, ja øv øv.
Ham der havde den, kunne kun sige at den var bedst til kun at stå til pynt
70-80 km/t det skal du ikke regne med. Max 50 km/t
okt 2007
Følger: 1 RC-enheder: 1
herfra det er en nice båd.Ville gerne se den sejle på video