Bil Losi micro sc 1/24 2012
1.280 visninger
|
Oprettet:
Bil Losi micro sc 1/24
Årgang:
2012
Drivkraft:
Micro el motor
Micro esc
Micro servo
Nano-tech 300 mAh 35-70 c med micro deans
Micro esc
Micro servo
Nano-tech 300 mAh 35-70 c med micro deans
Topfart
Ca 25 km/t
Okay til stuen..
Okay til stuen..
Størrelse
1/24
18 cm lang
10,5 cm bred
5,5 cm høj
18 cm lang
10,5 cm bred
5,5 cm høj
Vægt
170 gram med lipo
Ekstraudstyr
Karosse airbrush i den velkendte Orange.... :-)
20W olie i dæmperne...
20W olie i dæmperne...
Bemærkninger
Sjov lille short course til stuen..
Ville gerne have den med brussless, men den er okay som den er...
Den fik mega skub i røven, med det lille nanno-tech, som passer perfekt i batt-rum...
Sikken på knægten bliver glad for den..... ;-)
Vrooooooooooooom de'r
Ville gerne have den med brussless, men den er okay som den er...
Den fik mega skub i røven, med det lille nanno-tech, som passer perfekt i batt-rum...
Sikken på knægten bliver glad for den..... ;-)
Vrooooooooooooom de'r

Bil Losi micro sc 1/24
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
Men syntes at indenfor på tæppe, der drejer den bedst hvis man lige slipper gassen lidt inden man drejer:-D
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
Ellers tak for fiffet...
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
Ja den drejer ik helt knivskarpt...
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 115 RC-enheder: 25 Emner: 69 Svar: 830
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
Kun kørt på trægulv og pap hop, det virker okay..
Tror en rigtig lille fed gulvtæppe bane med et par flade lange hop ville være et hit....;-)
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
Du er jo ikk blevet gammel som mig, den burde du kunne huske
Den blir heftig med bl...
Vrooooom
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 28 RC-enheder: 24 Emner: 88 Svar: 685
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.751
Orange er også en superfed farve.
Husker ikke lige en grøn truck fra dig af, men er lidt blæst for tiden, så må da lige ind og lure albums.
Prøv evt at bytte den sorte ud med orange. Så har du også stadig brug for den palle orange sort og hvid maling du har på lageret :o)
Sez dér
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
Regner med at opgraderer den til brusless og 2,4 i fremtiden...
Orange er min ynglings farve
Har da ellers lige malet en truck i grøn
Men ja mon ikk jeg osse selv snart blir træt af den orange...
Hehe
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.751
Men antennen skal indenbords hva ?
Fedt nedscaleret paintjob du har lavet.
Du er nødt til at begynde at male for andre, mod klækkelig betaling selvf. For vil gerne snart se noget andet end tern og orange
Mvh k
maj 2012
Følger: 63 Følgere: 56 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 261
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
Welkommen.
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 589
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 115 RC-enheder: 25 Emner: 69 Svar: 830
ind med den dude ;D
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 824