{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Off-Roader Vaterra Ascender Chevrolet K-5 Blazer 2015

1.048 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Dustfighter
Mand | 55 år | Oprettet: 30. jun 2011


Off-Roader Vaterra Ascender Chevrolet K-5 Blazer

Årgang:
2015
Drivkraft:
Novak Crusher ESC
Novak 13.5 turn brushless sensored crawler motor 2000 kv
Savöx sc-1256 tg servo
2s lipo
Topfart
6-7 km/t med 14 tands pinion.
Størrelse

Skala 1:10
53 cm fra kofanger til kofanger
31.4 cm akselafstand, men den kan forkortes i 4 trin.
21 cm bred over kølerhjelmen
Ca. 24 cm høj, afhængig af preload
Vægt
Omkring 3,5 kg køreklar vægt
Ekstraudstyr
Hjemmeflikkede inderskærme af et pvc låg fra noget mad ud af huset - og tonede ruder. Det ser så dumt ud, når der er frit syn gennem karossen bag hjulene.
Hjulene er fra en Axial - havde ikke lige tid til at lime.
Bemærkninger
Scx-10 får kamp til stregen- og taber, hvis den ikke får tons af opgraderinger.
Ascenderen har ud af kassen:
CVD foraksler med 45 grader styreudslag.
Chassis monteret styreservo med panhart link setup. Og det virker storartet og uden slør.
Alu links.
Variabel akselafstand for skift af karosse.
Gode støddæmpere - selvom de er med plast huse.
Små fikse diff huse, som ser bedre ud og hænger mindre i.
Lavt montering af batteri og lavt tyngdepunkt.

Hvordan kører den så:
Sweet! Hænger bare i på sten og stigninger.
Kritik:
Lidt skramlen fra karossen ved højere fart, men inderskærme og skumpuder på monteringshullerne hjælper meget.
Er bygget til Shorty Pack batterier, så standard stick packs passer ikke uden mods.
En del torque twist, dvs. den læner sig til siden, når den arbejder eller bremser. Vil prøve at modde en krængningsstabilisator.

Har eksperimenteret med at male den orange indeni og blå udenpå. Forhåbentligt får den et slidt og rustent look med tiden.
Kommentér på:
Off-Roader Vaterra Ascender Chevrolet K-5 Blazer
Annonce