Bil Robitronic Avid Nissan Fairlady Z 300ZX (SOLGT) 2015
1.442 visninger
|
Oprettet:
Bil Robitronic Avid Nissan Fairlady Z 300ZX (SOLGT)
Årgang:
2015
Drivkraft:
Motor: Brushless Hobbywing Ezrun 9t 4300kv
ESC: Brushless Hobbywing 35a med køler
Servo: Blue Bird BMS-631MG Super Fast (Metal gear) 5.0kg / .10sec / 46g
Batteri: Zippy 2s 4000mah Li-po
Radioanlæg: Tja den har jeg ikke bestemt mig endnu men har par stykker af dem ;-)
ESC: Brushless Hobbywing 35a med køler
Servo: Blue Bird BMS-631MG Super Fast (Metal gear) 5.0kg / .10sec / 46g
Batteri: Zippy 2s 4000mah Li-po
Radioanlæg: Tja den har jeg ikke bestemt mig endnu men har par stykker af dem ;-)
Topfart
Don't know, Don't care.. Den skal ligge sidelæns..
Størrelse
1/10
Vægt
Gæt på omkring 1300g
Ekstraudstyr
Masser af Alu og carbon.
One-way i front
Nyt sæt fælger med drift dæk
Nissan 300zx karosse fra ABC hobby
Aluminium tape ind under karossen
Tja,.. Endnu mere alu, ved sku ikke hvad der ellers kan nævnes på den.
One-way i front
Nyt sæt fælger med drift dæk
Nissan 300zx karosse fra ABC hobby
Aluminium tape ind under karossen
Tja,.. Endnu mere alu, ved sku ikke hvad der ellers kan nævnes på den.
Bemærkninger
Jeg har købt den i det tilstand som kan ses på billederne med notat før. Jeg har så valgt at rense den og gøre den i stand igen da jeg syntes at den godt kunne se flot ud som den en gang gjorde for længe siden. Jeg har ikke købt ekstra dele til den men istedet restaurere de originale og bruge nogle af de ekstra dele der fulgte med.
Det må siges at det tog en helveds lang tid om at få den til at shine igen men i sidste ende vandt jeg jo ;-)
Jeg har prøvet at tage billeder af den undervejs arbejdet men det er jeg ikke så god til da jeg er alt for fokuseret på arbejdet.
Det skal også siges at det var mit aller første karosse som er lavet af mig selv, så synes at det gik sku godt nok. Og jeg er tilfreds med de custom ting jeg selv har valgt at klippe/klistre/skrue i den (intercooleren, udstødninger, vinduesvisker og sidespejlene).
Solgt til Jonathan K. Tillykke med købet, jeg håber at du passer godt på den og bliver super glad for den :-)
Det må siges at det tog en helveds lang tid om at få den til at shine igen men i sidste ende vandt jeg jo ;-)
Jeg har prøvet at tage billeder af den undervejs arbejdet men det er jeg ikke så god til da jeg er alt for fokuseret på arbejdet.
Det skal også siges at det var mit aller første karosse som er lavet af mig selv, så synes at det gik sku godt nok. Og jeg er tilfreds med de custom ting jeg selv har valgt at klippe/klistre/skrue i den (intercooleren, udstødninger, vinduesvisker og sidespejlene).
Solgt til Jonathan K. Tillykke med købet, jeg håber at du passer godt på den og bliver super glad for den :-)

Bil Robitronic Avid Nissan Fairlady Z 300ZX (SOLGT)
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
jun 2015
Følger: 2 RC-enheder: 1
apr 2012
Følger: 25 Følgere: 15 RC-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 28
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 41 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 409
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 16 RC-enheder: 7 Emner: 26 Svar: 170
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
Tak tak
sep 2012
Følger: 29 Følgere: 5 RC-enheder: 7 Svar: 1
sep 2012
Følger: 29 Følgere: 5 RC-enheder: 7 Svar: 1
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 14 RC-enheder: 15 Emner: 2 Svar: 206
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 232
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 44 RC-enheder: 6 Emner: 19 Svar: 299
jul 2011
Følger: 5 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 42
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 19 RC-enheder: 3
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
Ja det skal være i cola i ca 24 timer med lukket låg for at den kan være mere effektiv, så husk at holde tid
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 12 Svar: 393
maj 2015
Følger: 8 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 104
sep 2014
Følger: 4 Følgere: 75 RC-enheder: 38 Emner: 18 Svar: 344
okt 2014
RC-enheder: 5 Svar: 1
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 523
Tilmeldt:
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 191 RC-enheder: 44 Emner: 95 Svar: 3.982
sep 2012
Følger: 78 Følgere: 40 RC-enheder: 10 Emner: 10 Svar: 382
apr 2015
Følger: 75 Følgere: 119 RC-enheder: 33 Emner: 29 Svar: 415
jun 2015
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 17
apr 2015
Følger: 5 Følgere: 33 RC-enheder: 4 Emner: 13 Svar: 203
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 363
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
Synes normalt heller ikke om at tage billeder undervejs da det distrahere meeen der er altid sjovt at se fremskridtet i arbejdet:-) Det er godt at høre at billederne kan bruges produktivt af jer
maj 2013
Følger: 6 Følgere: 3 RC-enheder: 6 Emner: 14 Svar: 48
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 29
sep 2014
Følger: 4 Følgere: 75 RC-enheder: 38 Emner: 18 Svar: 344
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
Synes også selv at det blev et godt stykke arbejde, men det tog så også lang tid. Jeg er glad for resultatet, især fordi det var mit første bil som skulle igennem en hel restauration, men jah jeg skal helt klart blive bedre til at huske at få taget nogle billeder undervejs. Mange tak for din kommentar
sep 2014
Følger: 4 Følgere: 75 RC-enheder: 38 Emner: 18 Svar: 344
jan 2013
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 8 Svar: 3
jan 2004
Følgere: 104 RC-enheder: 15 Emner: 44 Svar: 214