{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor købet i jeres traxxas slash
  • jacob r
    jacob r Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 86
    #1   8. aug 2009 rcmodels...

  • jacob r
    jacob r Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 86
    #2   8. aug 2009 gls er 100gange bedre en post dk

  • #3   8. aug 2009 okay min blive send i går tro du så jeg den så ik på mandag
    ta den lenge tid hvis det er på efterkrav


  • #4   8. aug 2009 købte min i england med fragt og det hele 1600,-

  • #5   8. aug 2009 købte min hos Morfars smiley

  • jacob r
    jacob r Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 86
    #6   8. aug 2009 synes dog at slshen har et kæmpe minus

    den støddømper huse er lort!


  • #7   8. aug 2009 købte min på rcg.
    jacob uddyb venligst hvad der er galt med stødddæmperhusene ?
    mener du ikke caps til dæmperne ? altså toppen af dæmperne ?
    mvh k


  • jacob r
    jacob r Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 86
    #8   8. aug 2009 kristian l


    jo de ryger hele tiden af


  • jacob r
    jacob r Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 86
    #9   8. aug 2009 ham der lever pakkerne hos mig kører selv med rc så han ved når det er til mig behandler han den pænt som han nok også gør med de andre pakker...:!

  • #10   8. aug 2009 jeg bryder mig ikke om gls. sværger til post dk..
    gls er experter i at dovne den og "cykle" pakkerne
    dvs istedet for at ringe på med pakken så lister de en seddel i postkassen med at de har "forsøgt" at aflevere pakken og så må man få den på et nyt tidspunkt eller hente den et sygt sted.
    men har da også været ude for samme med post dk. men % vis er gls virkelig frygtlige.
    har dog også fået pakker fra post dk som var trampede og maste.


  • #11   8. aug 2009 jacob R jeg har været ude for dem med dæmperne 1 gang. tror det er værre med slashen end med feks rustler og andre. så det er nok noget med dæmperolien og antal huller i stemplet.
    ellers kan man købe alucaps til den. det har jeg på min slash.
    jeg ville dog hellere købe helt nye dæmpere istedet for, men min slash blev købt fuldt race upgraderet kun med effektive hop ups.
    mvh k


  • #12   8. aug 2009 jacob R
    hvor lang tid gik der før du fik din


  • #13   8. aug 2009 jacob R
    hvad er der galt med dæmperne, jeg har smadret næsten at andet end lige dæmperne på min smiley


  • #14   9. aug 2009 På dæmperne skal man skifte til alucaps (del nr. 2667) - problemet med dem af plastik er at når det er røget ef første gang så ryger de af hele tiden.

    Hehe Sauron jeg har stadigvæk ikke helt forstået din Slash projekt...


  • #15   9. aug 2009 al P, du har netop forstået hele den grundlæggede del i mit projekt, det er faktisk at ”ikke forstå en skid” smiley

    Jeg er bare så dum at jeg tror bilen går i stykker fordi motoren er for lille, og de dele som knækker undervejs skifter jeg ud med noget som jeg mener/tror forbedre bilens køre egenskaber smiley
    Hvordan min Slash kommer til at se ud når den en dag er færdig ved jeg ikke engang selv, det er kun noget tiden vil vise smiley


  • #16   9. aug 2009 ok... at forbedre bilen egenskaber.... foklar lige så de 6-8 graders camber du har på baghjulene:P Er det måske så den ikke vælter? Hehe

  • #17   9. aug 2009 For ikke at flå karrosseriet af når dækkene udvider sig når den går over de 80kmt smiley
    Og så stabilisere det faktisk bilen en del (indtil den prøver at flyve smiley


  • jacob r
    jacob r Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 86
    #18   9. aug 2009 al p


    ligepræcis ....





  • #19   10. aug 2009 hehe Sauron helt sikkert... ved ikke. Respekt for alle dine projekter - du er absolut kongen i at lave rc projekter.

    Mht Slashen har jeg selv invensteret pænt meget tid på opsætningen - ikke så meget at den kan køre 80km/t men mere til bane kørelse. Jeg er er kommet frem til mange gode punkter og bilen nu er meget nemmere at køre selv på en pænt f.... 1:8 truggy bane. Men Slashen har også sine begrænsninger - og det er jo fint for mig da det er derfor jeg er faldet for denne her lille bil. En ting er sikkert dog - jeg har kørt med den nu snart ½ år og har ikke smadret andet end en shock cap. Jeg har slidt 4 pinions og strippet en spur lige i starten...



  • #20   10. aug 2009 Hæ Hæ, det var også sådan jeg begyndte, og så længe man holder sig til motorer i 540 klassen er den også rimelig nem at sætte op og ikke vandvittigt top tung smiley
    Men er man så dum at sætte et 1/8 motor sæt i og de batterier der skal til, begynder vægten at ligge lige lovlig højt oppe og for langt tilbage i vognen.

    Og da motor kraften samtidig bliver fordoblet, ryger alle ens fine affjedrings sætop, og det eneste det nu gælder om, er at få dækkene til at holde og stabilisere vognen så den ikke gå omkuld når man lukker op for gassen smiley

    Af en eller anden grund betyder dæk typen ikke en skid mere, alt kan stå fast hvis de kan holde til trykket.
    Selv de oprindelige dæk stod fint fast på grus indtil de eksploderede, og alt det pjat vognen lavede før i tiden med at snurre rundt om sig selv fordi bagdækkene ikke ville stå fast eksistere ikke mere.
    Du kan først styre bilen når forhjulene kommer ned på jorden igen, ellers køre den lige ud smiley


  • #21   10. aug 2009 hehe... tja jeg køre også brushless dog et mere passende størrelse til slasken - vxl. Gearing(19/90) passer til fint til stor 1:8 baner hvor hurtig accelerationer er krævet for at klar de stor hop men også god langside hastighed hvor jeg kan følge med en 1:8 truggy... men det er også der festen slutter. Slashen kan næsten ikke bremse i enden af langsiden og de stor truggier er klart hurtiger gennem svingene og meget mere stabile under accelerationen. Plus de vejer en del mere og bare de rør ved min slash så flyver den:) Et andet problem er selve karosen som fungere som en slags faldskærm og i de stor hop bare en lille vindpust kan slå bilen helt ud af dens bane og tippe den bagud. Har prøvet med vinge foran, vægt osv men hvis man rammer en stor hop med 45km+ så er det ligemeget. Aerodynamicen vinder altid.

    Men den vælter ikke længere i svingene og når jeg trykker speederen i bund så køre den ligeud:P


  • #22   10. aug 2009 Ja Aerodynamikken er også noget jeg skal ha´ lavet om på, karrossen virker næsten som en omvendt vinge,
    Jeg tror det er forskærmene der er den store synder smiley
    Jeg har tænkt lidt på Wv boblen, men er ikke helt sikker på at det er bedre.



  • #23   10. aug 2009 Tror jeg tror at boblekarossen er bedre til det... Men så er den ikke en PRO truck længere.

  • #24   10. feb 2010 Købte min første fra ny i Morfars Odense. Min anden som jeg så har i nu, fik jeg af Torben N i weekenden smiley

    Såå lækker Slash!


Kommentér på:
hvor købet i jeres traxxas slash

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce