{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tamiya xbg nitro
  • #1   22. mar 2007 den lyder meget god

• #2   22. mar 2007 Hvorfor off topic?

• #3   22. mar 2007 manden søger en anmeldelse af bilen!! eller hvis der er nogen som er den lykkelige ejer af en så skriv da lige noget.. vi skal da hjælpe hr hansen smiley

• #4   22. mar 2007 hey... jeg er den heldige ejer af en tamiya XBG... og jeg vil starte med at sige at den ikke er et dårligt køb... jeg har ihvertfald været glad for den... den virker ikke så proffesionel som så mange andre biler men til gengæld så kører den bare...

da jeg først købte bilen var jeg 16 eller sådan noget... jeg kører nu på anden motor og der er endnu ikke noget der er gået i stykker på den... den eneste store fejl motoren har er svinghjulet da det skal skiftes ret tit... det er lidt svært og forklare hvorfor men det er ikke noget problem da motoren er relativt nem at få ud og ind og skilt ad og sådan noget...

med hensyn til adgang til servoer og modtager er det ikke noget genial bil da den er så lukket som den er... det kan godt være lidt af et pille arbejde at få ledninger og diverse andre ting til at ligge som de skal... men som sagt så er der ikke nogen problemer da det alligevel ikke skal skiftes særlig tit...

hmm... en anden fejl den har er tuningsmulighederne... det er svært at finde en ny motor til den, da den bruger en anden opbygning af akslen på motoren er meget anderledes fra dem der almindeligvis bliver brugt... og der er heller ingen mulighed for 2speed da det ikke er bygget til den og det kommer der nok heller ikke på grund af en lidt ringe opbygning af gearkasse...
    + at der skal også købes nye fjedre til den da de gamle bare er generalt dårlige...

men den kan tage nogle tæv og kan holde til praktisk talt alt... har flere gange mistet signalet fra senderen (skal lige pointeres at det var min egen fejl: dårlige battterier) og bilen har banket ind i en væg med 45-50km/t og der er bare ikke sket noget som helst...

så alti alt vil jeg sige at det er en rigtig rigtig god begynder nitro som giver et rigtig godt blik ind i hvad det er man kommer til at holde af ved den sport... smiley

• #5   23. mar 2007 og forresten så er det praktisk talt umuligt at få reservedele og de få tuningsdele der er til den herhjemme... tyskland er nok det bedste sted at andle lige pt... men det er ikke ret mange ting man behøver at købe til den...
    skal man have alu til den har jeg erfaret at dele fratt01 passer direkte over på... men det er mest ting som bærearme og aksler og så videre...

her var lige et link til en shop i tyskerland som er udemærket og har det meste til bilen...
    http://www.modellbau-seidel.de

en anden ting der nok også er værd at nævne er at tamiya XBG er bygget op over et TGS chassis og fås også i reviderede udgaver som tgs-r og mener også der findes en sr.... men det er jeg ikke sikker på...
    men skal du finde reservedele på den så søg på TGS i stedet for... smiley

• #6   23. mar 2007 tysind tak casper j det var til en meget stor hjaelp...

tak.

• #7   23. mar 2007 smiley

Kommentér på:
tamiya xbg nitro

Annonce