{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tamiya XBG nitro onroader
  • #1   23. jan 2006 hej... jeg har en...

den kører meget godt... men den er ikke så god og starte sys jeg...

• #2   23. jan 2006 oki, det med at starte kommer vel an på mange ting, vejr varme og sådan. er der noget man skal huske men motorn og sådan. nogle fif?

• #3   23. jan 2006 den er lidt svær at holde igang i koldt vejr...

og efter et par liter nitro skal man også til at skifte et elelr andet på den...

jeg har stadig ikke fundet ud af hvad... og der hvor jeg har købt den siger de bare at man skal strammetrækstarten.. det hjalp en tankfuld... så begyndete den at sige underlige lyde igen...

lyder lidt som om at stemplet går op og rammer topstykket...

• #4   23. jan 2006 har haft en force 15 motor og den begyndte os at sige sjove lyde i trækstarten, men det skulle være helt normalt. lyder bare somom der er noget der sidder løs.

• #5   23. jan 2006 hvad med resten af bilen som sådan, er en solid bygget og hvordan er den på vejen?

• #6   24. jan 2006 nå okay.. så erfaren er jeg heller ikke inden for nitro... smiley

den kører sku godt nok på vejen... den trækker fint og sådan noget... men den har lidt en tendens til at smide røven rundt efter to hurtige sving...

og den er solid... den holder rigtig godt... knaldede en gang ind i en kantsten med noget nær topfart.. (ikke mere strøm på fjernkontrollen) smiley
    den hoppede lige en halv meter op i luften, landte på hjulene og stod og lavede ringe lige indtil jeg hentede den igen... smiley

• #7   24. jan 2006 hehe det lyder da rimelig fun så, ved self godt det ikke er nogen prof bil men til sådan lidt drifting og sjov er den nok fin til mig, jeg for den i morgen så laver jeg lige en profil med nogle nye billeder smiley

• #8   25. jan 2006 hehe... jamen det glæder vi os da til at se...

men til at drifte er den rigtig god... jeg havde den ude på en masse sammenpresset sne på en vej hvor der ikke var saltet en gang... og har aldrig kørt med noget der var bedre at drifte rundt med end den bil...

så held og lykke med den...

Kommentér på:
tamiya XBG nitro onroader

Annonce