{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro eller el offroad
  • #1   25. aug 2012 Nitro larmer, nitro er dyrt at rende og købe, en del vedligehold, larmer så man dårligt kan køre tæt på bebyggelse.
    Men så er der lyden, lugten og fornemmelsen der gør noget på brændstof fedt.

    El er bare nemmere og mere brugbart når det er til hygge.


  • #2   25. aug 2012 kan du lige og skrue, så Nitro
    kan du lig og køre, så EL


  • #3   25. aug 2012 Hmm det er et svært valg.... har i en bil i tankerne?

  • #4   25. aug 2012 kommer helt and på pris klasse

  • #5   25. aug 2012 Køreklar nitro bil med starter boks, specktrum 2.4ghz osv.
    http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_25_36&products_id=17817

    Den motor der følger med, den kører og kører uden det mindste brok eller justering.


  • #6   25. aug 2012 max 2500 Der for helst brugt.

  • #7   25. aug 2012 hvor kan du køres henne??? som de skriver.. nitro larmer. og du vil få klager af naboer ovs, hvis der er sådan et sted du køre..
    nitro motor skal justeres ind efter dagen hvis du vil køre hi class race. dog kan an alm justering godt køre all round.. dog er det fede ved nitro lydenm og fælsen af bilen racer afted da man hele tiden høre omdr stige og falde..
    El kan du køre alle steder med.. der er kun det minus at når batteriet er tomt.. skal du lade før du kan køre igen..
    jeg har selv valgt el, da det er nemt i det område jeg køre i, har selv 5 batterier med ud når jeg køre, så har jeg da en times fun hvis jeg gider så længe.. El bil kan godt bliver meget hurtigere og hidsigere end nitro, hvis du vælger lipo. der skal du bare vide noget om lipo, da batterier kræver speceil lader opladning og tåler ikke full afladning.


  • #8   25. aug 2012 kenneth h
    Selv om man kører "hi class race" så behøves nitro motor nu ikke og skal justres hver gang.
    Når nitro motoren er justeret korrekt ind. Så er det sjællendt man skal juster på motoren. Og skal man juster på den, så er det minimalt man lige skal dreje på 1 skrue smiley


  • #9   26. aug 2012 Jeg bor i byen men har ingen problemer med at finde plads til at, køre med nitro.

  • #10   26. aug 2012 ja det rigtig nok... men med el er det bare stik på. og kør.. jeg har været ude for at måtte skifte gløde rør når jeg sku ud at kære. for den ville ikke gå rent nok.

  • #12   26. aug 2012 Min Kyosho Inferno US er faktisk begyndt at køre rigtig fint efter nogle år på bagen.
    (Har mange biler så kører ikke vild meget med den)
    Jeg syntes faktisk også at min Revo kører bedre og bedre.
    De er begge blevet meget nemmer at justere med tiden.


  • #13   26. aug 2012 El er da vist heller ikke gratis.. jeg har aldrig selv kørt 1/8 el men mange som køre det siger det koster et motor sæt om året hvis man køre seriøst.. så med det bag øret så ligger prisen kun i hvor meget nitro der bruges.. el er hurtigst siger i, jo ja men på en bane er foskellen minimal. Sidste weekend kørte vi DM i 1/8 i både el klasse og nitro den hurtigste tid blev sat af en nitro.. og dette er på trods af at det var samme mand som både vandt el klassen som nitro klassen. Så hutigst er vist kun noget der kan bruges på en vej.. på bane er vægt en vigtig fator i sving og en el vejer mere så nok derfor.. jeg prøver ikke på at overtale dig til hvad du skal vælge. Men nogle af agumenterne er bare meget tynde.. køb hvad du selv føler for..

Kommentér på:
Nitro eller el offroad

Annonce