{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Kritik af "billige" biler er for dumt {{forumTopicSubject}}

Hvorfor skal det absolut være det fedest af det dyre eller vilde for at blive optaget her på stedet jeg syntes det er fair at man er glad for sin RC enhed lige meget om den er købt til 100 Kr. eller den har kostet 5000 Kr. Jeg finder det latterligt at folk ikke bare kan akceptere at vi ikke alle har råd til "store" dyre mærke vare og så bare skrotte alt der ikke lige er det man selv har

Bare der er fine billeder og at man er stolt over det man har burde være alt rigligt til at folk bød en velkommen da der jo ikke står nogle steder at dette sted kun er for "superbiler" men der imod ALLE RC biler ellers kan dem der er utilfreds jo bare oprette deres eget sted kun for "superbiler"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kritik af "billige" biler er for dumt
  • #1   28. dec 2005 Hvad skal man sige til dette?
    Det har været oppe at vende mange gange. RC er jo RC.
    Det er bare sjældent at billedernes kvalitet overgår RCen. Det hænger nærmest sammen.

Hvad angår prisen, kunne man jo prøve at spare sammen. Man får, hvad man betaler for.

En rigitig RC, er i mine øjne, RCmodeller der har et fuldt reservedelsprogram bag sig. Billig eller ej.

• #2   28. dec 2005 Men for at være dobbeltmoralsk til Kim's kommentar, ville jeg gerne vide, hvorfor brugere med dårlig kamera skal sorteres fra?
    Det har åbenbart iorden at kritisere "billige" billeder?

• #3   28. dec 2005 Ikke dårligt kamera, men dårlige billeder. Billeder som er meget uskarpe, eller som ikke forestiller en bil. Dårlige billeder kan defineres på mange måder. RCgalleri.dk er som navnet antyder et galleri, og et galleri er ligmed gode billeder af RC som navnet også fortæller.

• #4   28. dec 2005 Billedkvallitet:
    Hvis man vil have billeder på et galleri er det mindste man kan gøre da at tage ordentlige billeder.
    Vi kender alle nogen der har et digital kamera, det er næsten hver mands eje nu til dags.
    Og det mindste man kan gøre er at bruge den ½ time det tager at tage så mange billeder og efterfølgende sortere i dem så man står med nogle gode billeder.

• #5   28. dec 2005 Billige biler:
    Jeg slutter op om "Beanie " med hensyn til definitionen af RC biler, det er dem man kan købe reservedele til hos hobbyforretningerne.
    Det andet er ikke RC det er legetøj der har tabt ledningen.

Det er i min mening ikke at være højrøvet, men blot at skelne et sted.
    Og som en side gevinst ungår man måske nogle af dem der laver mere ballade end hygge.

• #6   28. dec 2005 Billige biler:
    Det kan jo heller ikke være rigtigt at dem med en bil af ringerer kvallitet ikke acceptere når de så bliver bedømt med middel eller dårlig.

Hvis alle med "billigere" biler accepterede at de var underlegen i kvallitet, var der måske heller ikke så mange der var negativ indstillet til dem.
    Hvis det fungerede så havde de 2 biler her ikke næsten samme bedømmelse.
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8346
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5466

• #7   28. dec 2005 Billige biler:
    Eller denne her:
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5011
    der har flere point end denne
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6406

• #8   28. dec 2005 jeg er helt enig i hvad flemming siger... det burde ikke kunne lade sig gøre... da man klart kan se hvilken bil der har fortjent flest point...
    det er klart at alle skal have en chance for at komme ind på galleriet... men omvedt skal galleriet ikke fyldes op med alle mulige BR biler og sådan nogle... som det er blevet nævnt legetøj der har tabt ledningen...
    der er nød til at være en grænse for hvad der er værd at vise frem og det er jo også derfor at i har stemmesystemet... ikke...?

selv sys jeg at der er ved at være lige lovlig mange standard HBX og små QD biler som der ikke er gjort noget som helst ved og der heller bliver gjort noget ved...
    de skal selvfølgelig have lov til at være her... men der skal også være en fremtid med det.... Fx bliver bilen tunet i den nærmeste fremtd eller ny karrosse, fælge etc...

• #9   28. dec 2005 jeg tror flemming mener større reserve dele som Fx på min ta04 kan du få et helt nyt "lowerdeck"... bare som eksempel...

• #10   28. dec 2005 Ja jeg mener en bil hvor man kan købe nye bærearme, tandhjul, aksler og hvad man ellers ødelægger.
    Eks. Uanset hvad jeg smadre på mine biler så kan jeg altid købe det så bilen kommer ud at køre igen.
    Så jeg mener at biler som HBX og TT01 også skal være her inde, men små mikro biler til en 20,- eller gejl biler til 199,- fra Fakta. de høre ikke hjemme her.

• #11   28. dec 2005 Prøv lige at lav en søgning på "bil" sorteret efter bedst bedømte, der er sku noget galt her inde.
    Selv om at de er rimeligt fede så kan det ikke passe at HBX og TT-01 de ligger så højt placeret, det viser bare at vurderings systemet ikke virker.

• #12   28. dec 2005 Okay det er fair nok men jeg er jo ny her så jeg kan jo kun dømme ud fra mine egne erfaringer med min Jato første gang jeg prøvede at komme ind her på galleriet og jeg vil da godt indrømme at jeg ikke har siddet og læst samtlige posteringer der ligger her i forumet for det ville jo for at sige det midlt tage en rum tid
    Til sidst skal jeg dog sige at jeg er glad for at mine biler er blevet optaget her på galleriet og der vil løbende komme nye billeder af dem

• #13   29. dec 2005 alle de RC enheder der er her inde er vel fordi man kan lide at bruge dem eller bygge på dem..
    det er ikke alle der har råd til at gøre det helt storer ved deres RC, jeg har sparet sammen et godt stykke tid til min og har kun min su så der går nok længe før jeg får gjordt noget ved den.

så jeg syntes prisen er underårdtnet det samme med mærket

• #14   29. dec 2005 og så en ting til hvad er forskelle på hbx og de andre RC biler

Kommentér på:
Kritik af "billige" biler er for dumt

Annonce