{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Valg af 1/10 Buggy - Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg vil i gang med at bygge en 1/10 4WD Buggy primært til banekørsel. Jeg er kommet frem til at det nok skal være en af følgende:

- Associated B44.3
- Xray XB4

Jeg har dog svært ved at beslutte hvilken en det skal være.

Er der nogen der har erfaringer med de to modeller?

Hvordan er det eksempelvis med holdbarheden? Priser på reservedele og hvor let er det at få fat i reservedele?

Alt input er velkommen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af 1/10 Buggy - Hvilken?
  • #2   16. sep 2015 Begge biler er med helt fremme i den hjemlige løbsserie. Associated har et godt team i Danmark og de hjælper gerne med råd og vejledning og der er flere som er skiftet til Associated her på det sidste og de er godt tilfredse med deres valg.
    Associated har som standard stål tandhjul i gearkasserne og de er ikke til at slide op, derimod er især de forreste bærearm ikke de stærkeste men de kan udskiftes med arme fra RPM. Der er dansk forhandler af begge biler så tilgang til reservedele vil jeg mene er ens og ingen af dem er specielt dyre i reservedele.
    I øvrigt er Associated Dansk mester for andet år i træk i både 2WD og 4WD


  • #3   17. sep 2015 Jeg har prøvekørt RB E One, som du kan få til 3.495 RTR.....det er uden tvivl noget af det bedste "ud af kassen" jeg har prøvet. Hvis jeg sammenligner med min Mugen buggy, der har kostet mig 7k at lave, så har jeg svært ved at se, hvorfor man skal betale det ekstra for Mugen (eller andre mærker, for den sags skyld)
    RB E One er født med Savox servo, styrer fantastisk, og kvaliteten ser yderst fornuftig ud. Den skal bare have et sæt andre hjul, end dem den er født med, og så har man alletiders køremaskine.

    Hvorom alting er, så vil jeg ønske dig rigtig god fornøjelse med at finde det nye grej til garagen smiley







Kommentér på:
Valg af 1/10 Buggy - Hvilken?

Annonce