Køb og salg,Igen-igen. {{forumTopicSubject}}
Hej til dem der gider læse dette.
Hvorfor aftaler man en handel og skider højt og flot på der sidder en i den anden ende og venter,istedet for at ringe eller skrive herinde,at handlen er gået til en anden .
Skammer folk sig over deres dårlige handelsmoral,en aftale er en aftale??.Og i behøves ikke for min skyld prøve at bilde mig ind at tingene er stjålet,fordi de er solgt til anden side,vel og mærke efter en aftale og man sidder og venter på varen.Og så kan man se tingene til salg herinde tre uger efter.Og til jer børn der er her,lad være med at bestille på efterkrav,når i ikke har penge.
Det går jo ud over os der mener hvad vi siger,og har lidt handelsmoral.Og husk også lige at snak med jeres forældre inden i sætter ting til salg.
De venligste hilsner til nogle af jer.
Per,L
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 22 Svar: 78
Jeg kan ikke være mere enig
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.130
Det er så rigtigt.
Det er lige så irriterende når man har noget til salg at der er nogen der henvender sig og spørger ingående til ens ting, og laver en handel færdig, når så det er de sidste detalier der mangler så som adr. og betaling så høre man ikke mere til det.
Nogle gange har man enda afvist andre købere fordi man jo har solgt varen.
Andre gange så byder de bare på ens vare og så efterfælgene så springer de fra.
eks: http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=5284
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 174
feb 2005
Jeg har lige solgt en af mine MTA4ér, til en fyr der hedder Anton, han tog kontakt til mig og spurgte om nogle ting, og så gav han røret til hans Far så vi kunne aftale med betaling osv.
Kanon fin knægt, og Far også.
feb 2005
Men omvendt så er der voksende der er lige sådan, jeg har solgt en motor til en her inde der vist var 18-19 år.
Vi var kommet så langt at han havde fået mine konto oplysninger, så bakkede han ud.
feb 2005
Køb og salg,Igen-igen.