{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Sjov trend fortiden.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft noget salg via rcg så har bemærket at efter i sommers hvor Formel 1 og senere 2wd og 4wd buggy lige pludselig boomede frem, er de fleste til salg igen..

Det første var jo Formel 1, kan huske i pilegården da en træning tiltrækkede +15-20 biler, det var et rent kaos på den "lille" bane :D, men langsomt svindede det ud og flere og flere kom til salg rundt omkring.

Derefter kom de lynhurtige 4wd buggy samt de lidt langsommere 2wd efter banen i Glostrup blev lavet men efter lidt tid falder interessen igen..

Hørte så de små 1/12 hurtige biler boomede lidt men nu er folk begyndt at kravle væk igen..

Hvad bliver det næste.. Stock 4wd TC? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov trend fortiden..
  • #1   20. dec 2015 haha hvad vil du høre? Du må da indrømme at F1 er røv sygt og biler uden offroad evner er impotent.. smiley Bash er vejen frem.. 4X4 monster bash... smiley smiley

• #2   20. dec 2015 Sådan har det jo altid været med alting,mode diller popper op og går for det meste i sig selv igen,enkelte ting bliver så hængende,jeg kan da huske da næsten alt indendørs var modificerede 2 wd buggyer med skumhjul indtil 1/10 tc biler kom til,i mange år var der da heller intet skala crawler biler udover hvad vi selv fremstillede men der er idag et kæmpe markede for den slags,men ja de næsten 30 år jeg har leget med rc legetøj er der dukket mange underlige ting op undervejs.
    Mange producenter genopfinder også jævnligt den dybe tallerken for at holde gang i deres salg,så man den ene år skal bruge feks oprejste dæmpere og et par år senere skal de ned og ligge igen,og sjovt nok så har de opfundet den hellige gral til evigt racer liv hver gang smiley
    Men det er sku fedt vi er sluppet af med arlec æggeopladere nimh nicd batterier der helst skulle varmelades og kulmotorer der skulle afdrejes og have nye kul hver tredje heat,og hvem husker ikke debatten om rumskibet da den kom frem ?
    Den delte alle grupper i 2 lejre,jeg havde den selv efterfulgt af en trx2 en tcp en srt g en stampede bare for sjov.

profilbillede
  • #3   20. dec 2015 Crawel er lige mig og så 1,6 benzin buggy

• #4   20. dec 2015 Henrik - Du har fandme ikke ejet en TRX2 smiley

• #5   20. dec 2015 Du har ret den hed vist bare trx ?
    Den inden tcpèn

• #6   20. dec 2015 Det har sikkert været TRX3

TRX1, TRX3 og TCPén er nogle fine biler.

• #7   20. dec 2015 Dengang var de temmelig holdbare i forhold til konkurenterne,tcp og srt havde nogle sorte ophængsdele med brække garanti det var der ingen andre som havde,og de kørte jo godt selv i standard udgave,ikke som schumacher mareridtet topcat med sine nedlagte dæmpere i for enkelt kugleleje system i forhjulene og ballends der konstant poppede under pres,men det kommer nok snart på mode igen som værende revolutionerende nyt.om ikke andet så deres ophæng i for som blev holdt sammen af o ringe smiley
    Sjovt nok stor mine gamle traxxas buggyer idag på en kammerats reol og kommer stadig ud og bliver luftet engang imellem,mens deandre gamle løbs biler er afgået ved døden for længe siden.

• #9   24. dec 2015 Syntes aldrig at 1:8 onroad el/nitro bliver nævnt eller set herinde? (på nær én annonce hvor en søges) smiley
    Er det en død klasse?

Kommentér på:
Sjov trend fortiden..

Annonce