{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  lille tyv på den blå
  • #1   2. jan 2017 Hmmm mon det er den samme Mark, der lige er blevet bustet på Facebook, han havde solgt noget til 800, og ikke sendt det.
    Desværre er opslaget slettet


  • #2   2. jan 2017 måske ved det ikke du 400 jeg skal skam nok kommer mig tlf til mobilpay er 31310316 stella ja så har jeg gjort hvad jeg ku er polti anmeldt men ske jo ikke en skid smiley

  • #3   2. jan 2017 Man kan jo ikke læse teksten i det billede

  • #4   2. jan 2017 så forstørre Ctrl og hjulet på musen

  • #7   2. jan 2017 The plot thickens...tlf nr er registreret til følgende person:

    Børge Mayland Frederiksen
    53 81 20 30
    Birkedommervej 58, 2. th
    2400 København NV


  • #8   2. jan 2017 Der er mange fusker på dba ,jeg tog en da han havde stjålet billeder fra en ung bruger her på rcg ,så fik anmeldt det og fik stoppet den fusker ,man skal være forsigtig og undersøge om nr er til at finde på oplysningen ,så man ved om evt bruger er den de giver sig ud for.
    Men en ide kunne jo være hvis man kendte en bruger i den del af landet,hvor varen er så få dem til at hente det og så sende det videre derfra ,så man er sikker på det kommer frem,blot en ide til dem som måske føler sig usikker på om det er en bruger der ikke løber med pengene smiley

    Godt nytår ...


  • #10   2. jan 2017 Man skal så også huske der er 10.000 handler hver dag som går godt.. Hvor penge bliver sendt før man får noget.. Jeg er da også slev blevet snydt nogle gange.. men heldigvis går det godt i 95 % af alle handler.

  • #11   2. jan 2017 7-9-13 bank på træ osv, har lavet mange handler, er ikke blevet snydt endnu, har fået mine varer hver gang. Er blevet snydt med standen af en vare to gange, hvor de ikke har været som beskrevet.

  • #12   2. jan 2017 har nu helle ikke prøvet det mange gang men dem der spar op og gang på gang bliver tage ved røven af de samme skider...... ja også her ind. fordi mand ikke må næven navne her inde. jeg er såsment helt med på vi ikke bare kan beskylle gud og vær mand for at stjæle.men det er de samme her inde nyt nick og så kør vi igen og admin gør ikke en skid.op i røven med de stjæle. men jeg ryge ud vis jeg skiver hans navne smiley smiley lol det er ligesågodt og ring til polti der sker heller ikke en skid smiley

  • #13   2. jan 2017 @ Kenneth J, det kan da sagtens passe at den motor kun havde kørt en enkelt tank fuld... det er jo blot et spørgsmål om tankens størrelse, og om det er den 200 liters tromle på en trailer han hentyder til eller noget andet smiley

  • #14   3. jan 2017 Handler KUN med folk der er Valideret med deres NEM-ID på DBA.

    7-9-13... Er aldrig blevet snydt hverken på DBA, G&G, EBAY, FACEBOOK eller RC-GALLERI... Trods et sted imellem 300-350 handler igennem årene.


Kommentér på:
lille tyv på den blå

Annonce