Denne mand holder ikke sit ord! {{forumTopicSubject}}
Har en lille historie jeg gerne vil dele med jer. Denne mand havde en bil til salg. Vi blev enige om pris og tog alt hvad han havde. Manden lovede at sende bilen så jeg havde den mandag. Nu har vi desværre torsdag, og har stadig ikke hørt noget. Nu har jeg så fundet ud af at manden har solgt bilen til en anden efter at have handlet med mig! Hvad fanden er det for noget! Folk er åbentbart ikke længere til at stole på. Du har været spild af min tid og jeg håber en eller anden tager røven på dig noget så grusomt!
Dette er manden man IKKE kan handle med!
http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9342
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 18 Svar: 170
jun 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Emner: 29 Svar: 230
Jeg forstår intet! Kim er meget rar og flink. Jeg købte selv en Motor af ham engang i sidste uge tror jeg. Eller var det sidste uge igen.
Nå men. Jeg fik hans konto data og jeg betalte det jeg skulle og jeg havde motoren efter 2 dage!
- Ingen problem i det!
Og jeg har snakket meget med Kim her inde inden det. Og han virker meget flink! Der må have været en fejl i hans tænker ? Så han har måske glemt og sige det til dig.
Men jeg ved det ikke!
Jeg håber du får en forklaring af ham Michael
Vh. Simon.
nov 2004
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 11 Svar: 298
nov 2004
nov 2004
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 84
Jeg tager jer lige fra en ende af!!!!
Michael O:
Du bliver omgående anmeldt til Admin, for at hænge mig ud på den måde som det er tilfældet her.
Jeg gider næsten ikke at spilde mere af min tid på dig, da du jo egentligt godt ved hvad der er årsagen til at du ikke fik bilen med posten. Men jeg vælger alligevel at forklare.
I min salgsannonce stod der højt og tydeligt: "Bilen sælges til højest bydende" længere er den ikke, du bød kun 1000kr, endda for bilen (hvis den var "RTR" og med både batteri, lader medf. ekstraudstyr mm.) Derefter forklarer jeg dig at jeg ville sælge den til dig hvis der ikke kom andre bud som lå højere end dit og det gjorde der desværre, der kom mange forskellige bud og fælles for dem alle, var de højere end dit bud på de sølle 1000kr. Jeg er nået frem til et pænt realistisk bud som jeg har valgt at tænke over og derfor er bilen stadigvæk min og IKKE nogen andens.
Ja, jeg sælger den da, men indtil den er solgt / handlen er afsluttet, så er min HPI STAGE-D i fuld overensstemmelse med de gældende regler her på rcgalleriet.dk
Jeg håber at du bliver smidt ud for din måde at hænge mig ud på her midt i forum. For uanset hvor snydt du må føle dig, så er det ikke okay at svine andre brugere til på denne måde og at lave stunts som dette er naturligvis = konsekvens, men det er du vel klar over Michael.
Jeg har efter dette indlæg fra dig Michael, INTET til overs for dig længere, jeg håber "ærlig talt" at det ender med fremtidig forvisning fra galleriet for dit vedkommende
Iceman:
Hvad er det for en tarvelig og uvidende kommentar at komme med??? Du aner jo ikke det fjerneste om hvem bilens egentlige ejer er, for så havde du ikke udtalt dig så dumt som her på denne tråd. Er der nogen der holder sig til reglerne herinde, så er det mig, IKKE eén eneste gang er jeg blevet svinet til før nu, så noget må være misforstået af ham der anklager mig for ikke at have overholdt min aftale med ham, men hvad jeg har af private aftaler med folk det r.... da ikke dig og at du kun opretter en kommentar for at hjælpe til med at få mig stemt ud pga. en overdrevet misforståelse, det er ikke fair kammerat
Men se da bare om du kan få noget ud af at give mig ballade for at have oprettet min egen bil her på galleriet, det er da helt ok med mig
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 49 Svar: 173
Du har min fulde opbakning !!
Mvh
Rasmus
dec 2005
jun 2005
Jeg støtter dig også og jeg er på din side!
Vh. Simon.
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 9
Du fik også min fulde opbakning !!
Arjan D
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 70 Svar: 231
Men ikke til kim niks den er gået til michael
Det er så latterligt at han bare fordi det ikke lige gik som han ønskede så sviner han bare folk til
Det er endnu mere latterligt at det kommer fra en mand som intet har skrevet i sin profil og ingen rcenheder har oprettet
Kim som du kan se har du også min fulde støtte
dec 2005
Mht. udstemmer, så kan jeg kun give jer ret, manden fortjener ikke bedre, når han laver så brutalt et stunt som det er sket her, så naturligvis har han også fået en udstemme fra mig, det er klart.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 12
Her er vores mails!
05-07-06
kim skriver:
Jo for søren da, det er jo en proff. bil der kun hedder drift pga at den er god til det, den er også fin til både bane samt gaderæs. Endda til offroadkørsel kan den bruges, bare man monterer pigdæk, der medfølger en offroad karosse sammen med den nye hvide karosse til onroadkørsel.
Men jo det er en meget pro bil som kan bruges til al tænkelig kørsel, derfor ligger den også på 45ookr fra ny (Uden sender)
Lige klar til at køre skal jeg have 1000kr for bilen, dvs. både med sender lader og batteri, men så er du også godt kørende Michael. Det er meget billigt, faktisk kun under 1/3 af bilens egentlige værdi.
Venligst Kim
12-07-06
Kim skriver
Hej Michael,
jeg sender bilen afsted til dig i dag, jeg ville ikke sende den lige op til weekenden, da den så ville blive placeret på et postlager weekenden over indtil at den ville blive sendt videre mandag morgen, så hellere vente til i dag med at sende den. Jeg sender den pr efterkrav og dit beløb bliver 1040kr, men det er jo også meget billigt når man tænker på alt det udstyr der medfølger. Jeg har pakket bilen ned og iblandt udstyret findes bl.a:
Ekstra Karosse til offroad, reperationsmaling til udstillingskarossen, ekstra motor, hjulnøgle samt org HPI nøgle til bilen, motorkøler, lader sender og batteri, så den er lige til at køre med når du har ladet lidt på batteriet, jeg har ladet det op i torsdags til dig, men det taber jo strøm af at lægge, så efter endt opladning (et par timer) så er du klar til ræs.
Der er helt nye dæk monteret på den og de er geniale driftdæk, specielt efter et stykke tid når du har slidt mønsteret af dem. Men husk at lime dækkene på fælgene, da det er en nødvendighed for at få mest muligt ud af bilen, ellers skal du sætte dækkene på hele tiden når du kører dækkene af fælgene og det sker konstant hvis de ikke limes på, så sørg for det.
Jeg sender den til dig i dag mandag, så har du den senest onsdag, men jeg tror nu at den allerede er fremme hos dig i morgen.
God fornøjelse Michael og lige en sidste ting, den er indstillet så pas på ikke at skrue på trim knapperne på senderen, da de står som de skal.
Venligst Kim Pedersen
Jeg mener efter dette har man en aftale! Når manden så ikke engang vil besvare ens beskeder for at fortælle at han har ombestemt sig, bør andre vide hvilken type person han er!
Jeg er sku skuffet over hvor hvor stor en kylling du er KIM!
jun 2005
Hvor er dine mails henne? Jeg ville også gerne se hvordan og hvad du har skrevet!
Vh. Simon.
jul 2006
Jeg skrev
Hej Kim.
Kan du ikke fortælle mig hvordan vi kan gøre det? Skal jeg komme til dig eller vil du sende den?
10-07-06
Jeg skrev
Mange tak. Jeg sætter stor pris på din omhyggelighed og betænksomhed! Det er virkelig rart!
Med venlig hilsen
Michael Outzen
12-07-06
Jeg skrev
Skal jeg gå ud fra du ikke vil sælge bilen?
For du skal sige det hvis det er for så finder jeg en et andet sted.
Mvh
Michael
Og har INTET hørt fra manden! efter den 10-07-06 Absolut intet!
jul 2006
jun 2005
Men som sagt jeg købte selv en motor af ham. Og der var ingen problemer!!
Men høre Kim ad hvad han har og sige. Så må vi tage den derfra.
Nå jeg skal på arbejde. Håber i finder ud af det på en pæn måde
Vh. Simon.
jul 2006
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 9
Hvorfor blive du ver læse det næste .............
1.1 Grimt sprog, udhængning m.v.
Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive frosset og i sidste ende blive slettet.
jul 2006
Hvis ikke folk kan tåle at høre sandheden så er det ikke mit problem!
Jeg ville fortælle folk at ham kim drengen IKKE er en ærlig fyr og hvis man kigger vores udveksling af breve kan man se at jeg sådan set ligger mit lid til at han vil sende bilen og hæjlpe mig lidt med at komme i gang med RC men i stedet tager han røven på mig og det er mit sure opstød jeg kommer med her, samt en info til alle andre!
dec 2005
Hvad med mailen du modtog lige efter at jeg havde skrevet til dig 1. gang i mandags hvor jeg skrev til dig "højt og tydeligt" at jeg var blevet kontaktet af en anden interesseret køber som ville give 1400kr i stedet for dit bud på 1000kr og hvor der samtidigt stod det samme som jeg har sagt til dig hele vejen igennem, at hvis der kom højere bud end dit bud på 1000kr, så forbeholdte jeg mig retten til at sælge til anden side og derfor annullerede jeg på falderebet, hvilket jeg er i min fulde ret til, mere er der ikke i det.
At du ikke kan forstå/indse at dit bud var for lavt til at du var den højest bydende, det er ikke min hovedpine Michael O, eller " TUDEFJÆSET!" som vi allesammen kalder dig efterhånden, for du er sku da en "1. klasses tudemarie" at begynde at hive mig ud til diskussion her i det "åbne forum" og beskylde mig for at være en bedrager, for det første gav jeg dig sort på hvidt, besked om at handlen var annulleret, hvilket jeg havde forberedt dig på mange gange, ved at sige til dig gentagne gange undervejs, at hvis der kom et bedre bud end dit, så ville den gå til den som gav det højeste bud, det er klart.
Men at du bagefter vælger at græde snot, ved at hænge mig ud her i forummet som en bedrager, det er sku ikke mit problem Michael O, det er dit og kun dit ;D
Jeg er da glad for at det IKKE var dig der endte med at få bilen, nu hvor jeg "kender" din type person og hvad der gør mig endnu mere begejstret er alle de gange du har redet dig udstemmer undervejs samt din måde at bryde rcgalleriets regler gentagne gange, både ved at "hænge mig ud" og ved at anvende "grimt sprog", som altsammen er et tydeligt brud på reglerne, hvilket du med sikkerhed kommer til at drage konsekvensen af, når de "rigtige" mennesker får øjnene op for hvad der er foregået med oprettelsen af dette emne.
Ved gud jeg håber at du ryger ud med hovedet først Tudemarie, for at begynde at hænge folk ud på den måde som det er foregået her, det er dybt barnligt og en direkte indikation på, at du behøver hjælp til at få dine personlige problemer afhjulpet, for normale mennesker reagerer IKKE på denne måde bare fordi at de ikke fik lov til at bestemme prisen på en anden mands bil.
Heldigvis kender mine rc-venner mig så godt, at de med sikkerhed ved, at jeg ikke er typen der tager røven på folk, ellers ville jeg jo heller ikke have solgt så meget som jeg har gjort det seneste år her på galleriet, uden klager, vel "marie"???
jul 2006
Og den mail du omtaler har jeg aldrig fået! men jeg fik denne mail hvor du skrev at du ville sende bilen! Og den fik jeg mandag!
Hej Michael,
Jeg sender bilen afsted i dag, jeg ville ikke sende den lige op til weekenden, da den så ville blive placeret på et postlager weekenden over indtil at den ville blive sendt videre mandag morgen, så hellere vente til i dag med at sende den. Jeg sender den pr efterkrav og dit beløb bliver 1040kr, men det er jo også meget billigt når man tænker på alt det udstyr der medfølger. Jeg har pakket bilen ned og iblandt udstyret findes bl.a:
Ekstra Karosse til offroad, reperationsmaling til udstillingskarossen, ekstra motor, hjulnøgle samt org HPI nøgle til bilen, motorkøler, lader sender og batteri, så den er lige til at køre med når du har ladet lidt på batteriet, jeg har ladet det op i torsdags til dig, men det taber jo strøm af at lægge, så efter endt opladning (et par timer) så er du klar til ræs.
Der er helt nye dæk monteret på den og de er geniale driftdæk, specielt efter et stykke tid når du har slidt mønsteret af dem. Men husk at lime dækkene på fælgene, da det er en nødvendighed for at få mest muligt ud af bilen, ellers skal du sætte dækkene på hele tiden når du kører dækkene af fælgene og det sker konstant hvis de ikke limes på, så sørg for det.
Jeg sender den til dig i dag mandag, så har du den senest onsdag, men jeg tror nu at den allerede er fremme hos dig i morgen.
God fornøjelse Michael og lige en sidste ting, den er indstillet så pas på ikke at skrue på trim knapperne på senderen, da de står som de skal.
Venligst Kim Pedersen
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 3 Emner: 14 Svar: 205
Denne mand holder ikke sit ord!