{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Rengøring af Airbrush {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har fået købt mig en Revell airbrush kit, som jeg gerne vil lege lidt med smiley

Nu har jeg set at mange bruger en ultralydsrenser til at rense sådan en med. Det tager få minutter så skulle delene være så gode som nye.

Er der nogle folk herinde som har noget erfaring med det?

jeg tænker på at skaffe mig sådan en fra harald-nyborg:

https://www.harald-nyborg.dk/p2985/ultrasonisk-renser-hb2818b

Hvad hælder man i sådan en? Bare vand eller er der noget specifikt man skal bruge?

Og er det en ok renser? Vil helst ikke bruge mange flere penge på en, end hvad den koster i harald n.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af Airbrush
  • #1   1. sep 2017 Man bruger som regel bare postevand, så kan man få noget "sæbe" man kan hælde en lille smule i for at det skulle rense endnu bedre.
    Man kan også bruge destilleret vand da det jo ikke indeholder nogle former for urenheder eller kalk og salte.

Jeg har selv en ultralyds renser som jeg bruger til småting, men har dog aldrig prøvet med airbrush komponenter. Har brugt den til at rense alt fra karburator dele og andre dimser til 1/1 biler og traktorer.

• #2   1. sep 2017 Jeg har og bruger air brush og også den du har linker til smiley Brug varmt vand til mellem rengøring og slut gerne med dis, vand og sæbe da det ikke efter lader kalk i de små dele nå den udtørre , Der findes et hav af rengørings midler, personligt mener jeg ikke de lever op til prisen. Udvendig bruger jeg en kuld med celleluse fortynder...............så stå den som ny igen, held og lykke smiley

• #3   2. sep 2017 Den ultralydsrenser jeg har skriver i manualen at man skal lade alm. Poste kører ca. 10min alene før du putter emner i. Pga mineralerne i vandet

Destilleret vand kan du bruge med det samme

Kommentér på:
Rengøring af Airbrush

Annonce