712 visninger
|
Oprettet:
En masse spørgsmål ang HBX {{forumTopicSubject}}
Hvor meget er en standert HBX motor på (rpm)
Hvor finder man nogle faste ( Nogle af hård plast til at spatle på) karosser synes jeg har kiggede på morfars uden held.
Hvis man skal skifte motor på en HBX, er der så andet der skal skiftes?
Er der et sted hvor der er et billedegalleri over en total ad skildt on-road bil, nu tænker jeg på hvor man kan se de forskillige, hvordan de virker og hvor de skal sidde.
Hvordan får man en 200 mm karosse til at passe på en HBX?
Der kommer jo nok en dele flere spørgsmål som jeg håber i kan svare på.
Dumme svar fra bedes.
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
Det var karrosserne.
Det med motorskift. Det kommer an på hvor kraftig motoren er. Jeg mener at HBX's std. fartregulator kan klare ned til 17 turns. Så hvis du køber en motor der har mindre end 17 turns, så skal du i hvert fald skifte fartregulatoren.
Jeg ved ikke hvor stærke tandhjulene er, og om de evt. skal skiftes ved motorskiftning.
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
jul 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Svar: 106
Vedr. hårde karosser, så kontakt mig på email, vi har nogle få modeller på lager : info@b2bonlineshop.dk
Ang. billedet af en adskilt bil, så klik her :
(link fjernet)
Der kan du finde en manual til HBX, som indeholder et explosions diagram over bilen.
Om du skal skifte andet, når du skifter motor - ja, det kommer jo an på hvor kraftig en motor du vil have.
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 RC-enheder: 1 Emner: 60 Svar: 506
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Kuglelejer er en god idé
Hvordan får man en 200 mm karosse til at passe på en HBX?
Entenm køber et Wide kit sæt ( http://www.morfars.dk/rc/product_info.php?products_id=1882&osCsid=953bdff9ba2880acbdf247d779862653 ) Eller følger denne guide: http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=126
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 4
Ang det med karos så ved jeg at dem der IKKE er " FASTE " hedder lexan med hvad hedder de hvis de er faste?
Patrick ~Silkeborg~ M
Hvis jeg vil købe havde jeg lavet et indlæg under markede..
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 2 Emner: 8 Svar: 85
En masse spørgsmål ang HBX