{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Bytte med nitro bil til el bil med nyt motor og esc. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et dilemma, jeg vil høre andres mening om.
Det drejer sig om at jeg har byttet en batteri bil med en nitrobil.
Personen der har fået el bilen har ikke forstand på el overhoved, jeg viste ham bilen køre, dog skulle der ny fjernbetjening til, da den der fulgte med var dårlig. Så han fik lov til at beholde sin egen gode fjernbetjening og også den der fulgte med bilen.
Problemet er så at han ikke kan finde ud af at nulstille sin fjernbetjening og modtager til batteri bilen, og dens esc.
Han skriver så en masse, og jeg gør alt for at hjælpe, og sender ham diverse link til hvordan, han nulstillet sin betjening, og indstiller esc osv.
Han skriver så at det ikke virker og ikke har nogen bind plug til modtageren mere, ved ikke om han ikke kan finde den.
Men mit spørgsmål er her, hvor meget ansvar har jeg for at han kan få det til at virke, har nu prøvet at hjælpe personen i en uge.
Tilbød enda at vi bare kunne bytte tilbage 2 dage efter. Men det ville han ikke, nu her en uge efter bliver han ved med at skrive, og lyder som om at det hele bare ikke dur, da han har trykket og prøvet at stille på esc og fjernstyringen virker stadig ikke, da han mangler bind plugget.
Hvor meget ansvar syntes i jeg stadig har i denne handel/bytning. ??

Har sagt at hans beste ven er Youtube,eller gå til en butik og få hjælp, da han alligevel skal have et nyt batteri, og et bind plug hvis han ikke selv kan lave et, som jeg også har sendt link til hvordan man gør.
Sorry den lange stil.
Vh. L.g


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bytte med nitro bil til el bil med nyt motor og esc.
Kommentér på:
Bytte med nitro bil til el bil med nyt motor og esc.

Annonce