{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

casper c
casper c
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

problemer med styringen {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop i dag købt en fjernstyretbil med pistilstyring. Efter et par minutters kørsel, ramte bilens højre forkant et objekt. Efter dette lille sammenstød drejer bilen meget til den ene side. Der sidder en "trimmer" på remoten der kan rette nogenlunde op på det, men den hælder betydeligt til den ene side. Når jeg slukker bilen kan jeg sagten rette hjulene (der er ikke knækket noget) altså ingen fysisk skade... men når jeg tænder remoten drejer de til den ene side - selvom "trimeren" står i neutral. Hvad skal jeg gøre? jeg vil ud at race´e!!! Håber det bliver snart - Casper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med styringen
  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Svar: 4
    #1   14. mar 2004 Det er sikkert din arm på servoen der har flyttet sig i tænderne. Du tænder din sender og sætter trimmeren i neutral.så tager du servoarmen af servoen og drejer lidt til højer og venstre så slibber du rattet nu står servoen i neutral.Så sætter du hjulene lige ud på bilen og montere servoarmen på servoen igen.Nu drejer bilen ligemeget til h og v og nu kan du trimme den så den kan køre lige.

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jan 2004

#2   14. mar 2004 Vær opmærksom på at din servoarm passer til din servo der er foreskel fra servo til servo.normalt kan man ikke få den til at hoppe i tænderne

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

#3   15. mar 2004 syns ikke rigtigt jeg kan komme ind til hvor servoarmen er påsat. Uden jeg splitter det hele ad og det er jeg ikke så klar på.... Det er jo en bil jeg købte samlet. Kan det være det ikke kan lade sig gøre. købte den samlet netop for at ubdgå selv at skulle rode for meget selv....... HELP ME!!!!!

• #4   15. mar 2004 jamen du er sq nødt til at skille den ad!! og så kan du måske lærer at lade vær med at race den ind i kantsten hehh smiley så ved du oz hvordan du skal gører til næste gang!!

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

#5   15. mar 2004 Den er altå ikke lige til at skille ad syns jeg.... Servoarmen er ret godt gemt væk. Der er vel ikke en af alle jer der der befinder sig i det centrale KBH? Der vil tjene en lille mønt på at gi en hånd? Vel gerne lære lidt mere om det hele..... og ja der er en kold på køl...

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jan 2004

#6   15. mar 2004 Hvad er det for en bil.

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

#7   15. mar 2004 hmmm 1/10 scale 4WD fra noget der heder BOLI TOYS kostede ca. 1600,- (no.2003)... ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter...

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

#8   15. mar 2004 Den har elektrisk moter...

• #9   15. mar 2004 du kan bare skille den ad stille og rolig og lægge skruerne på et stykke parpir hvor du har tegnet bilens omris set fra neden og tag alle de dele du tager af bilen lægge dem på parpiret! så er der system på det hele (giv dig god tid)

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

#10   15. mar 2004 Ja det er vel måden at gøre det på....

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

#11   15. mar 2004 jeg orker altså ikke at splitte den ad lige nu... kender i til et sted der reperere godt og billigt. i KBH/ hellerup/ lyngby området? Elle som sgat hvis der er en der kan gi en hånd?

Kommentér på:
problemer med styringen

Annonce