{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Ang. Salg af hpi baja {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der kan fortælle mig om hvorfor at folk der skriver på min hpi baja at jeg er fuldstændig forkert på pris .at de sælges for 1000 kr og ikke de 3800 kr el 3500 kr jeg ønsker at få for den er det mig der ikke kan se hvad andre tager brugt . Ønsker kun seriøse svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Salg af hpi baja
  • #1   10. aug 2018 Hej rene. Nu er det bare min mening, og har ikk fulgt med.
    Men nogle vil ha tingene vildt billigt, men sælge dyrt selv. Du skal jo selv, bestemme DIN pris. Om du så satte den til 500kr ville nogle stadig ha fri fragt og påtale at der er een skrue DR er rusten. Nogle mener at biler under 10.000kr er lort, og når nye spørger om noget, bliver de jordet.
    Jeg synes din pris ligger indenfor +- 500kr , og har ikk den store forstand på det, men har også kigget lidt efter baja.

    Men rene, jeg byder 350 kr , leveret på mors, hvis der er 10 l brændstof med.

    Det er sku humor, på een blæsende fredag.
    Håber du får den solgt, og synes du plejer at ha ok priser på dine ting.


  • #2   10. aug 2018 Ja tak for det smiley det var heller ikke her i forum at jeg har fået mange kommentar på ,at jeg næsten er tosset .Kunne bare se at alle andre var i det pris leje . Og ja mange vil gerne have tingene uden at give noget men når de selv skal sælge TAK så skal det koste

  • #3   10. aug 2018 Hej Rene,

    Kan se det er den første model, den har jo enkelte “svagheder” min gamle baja var fx med 4mm dæmper aksler og et plastic diff hus. Trækaksler var osse noget mindre i godset. På SS’eren blev aksler opgraderet.

    I mine øjne burde du ligge på 2500-2800. Men det er din bil, og kun dig der ska sætte prisen. Det er jo op til den enkelte om de vil købe eller ej. 1000kr er og smide den væk.


  • #5   10. aug 2018 Hej den har større trækaksler eller stærkere også smiley

  • #6   10. aug 2018 Fg'er kan godt fåes for en 1000kr er sket tit ,men baja er ligger bare højere i pris men man skal jo osse tag hensyn til slid mm .
    Kan sige at det er ikke mere end end uge siden der blev solgt en til 1250kr i meget flot stand dog unden sender&modtager men altid sæt lidt højt i pris og have rum til at slå noget af i evt handel smiley


  • #7   10. aug 2018 Det er meget med slid og hvordan de ser ud at høre men vil også sige at 1250 kr var måske at forære den væk næsten kender ikke annoncen

  • #8   10. aug 2018 Gad også godt købe en ægte hpi baja i go stand til 1250

  • #9   10. aug 2018 Man får intet for Hpi baja'er desværre din er den første model og mere eller mindre std. går sådan en for op til 2200 i god stand og din har så lidt opgraderinger så der er vi nok oppe omkring 2500-2800 smiley jeg har købt flere af de nye med passer af opgraderinger og flere poser med ekstra dele for under 5000 smiley og har også haft købt en første generation med opgraderet motor, el, udstødning og diverse alu dele for 2000 smiley

  • #10   10. aug 2018 Den model du har plejer at ligge mellem 2200-4500 alt efter stand, motor, generelt tilbehør og opgraderinger.

    Det sagt fik jeg fat i en for 1200 fordi at der ikke rigtigt var et marked for dem for et par år siden. Da jeg var på vej for at hente bilen havde han fået et bud på 2400 af en anden bruger.

    Jeg sagde at han da skulle tage at fyre den af for de 24 men at jeg ikke kunne matche prisen, det ville han ikke høre tale om for en aftale var en aftale. Så det var jo så mit svine held. Pointen er at bilen var 2500 plus værd og det er din nok også selvom der en gang i mellem kommer en på markedet fordi at folk bare vil "af med lortet".

    Man kan ikke prissætte efter enlige svaler, eller forlange at andre gør det.


  • #11   10. aug 2018 Martin n. Dejligt med een sælger der holdt aftale. Mangel aftale her og andre steder. Er ting solgt er de solgt, om så der budt over. Sælger fik jo den pris han syntes

  • #12   10. aug 2018 Ang køber sidste sommer blev jeg holdt hen i næsten 14 dage med en der ville købe den bil jeg havde til Salg og som god sælger ville jeg gerne holde den tilbage det skulle jeg ikke have gjort flere jeg sagde nej til og det er så derfor jeg ikke vil holde ting til side

  • #13   10. aug 2018 Eftersom det er første generations baja så er den selvfølgelig ikke så eftertragtet.. vil skyde på 2000-2500 er et mere passende prisleje.
    Man kan ofte finde nogen der er et år eller 2 gamle til 3000-3500 og derfor kan din selvfølgelig ikke koste mere end dem smiley


  • #14   10. aug 2018 der er jo mange tosser der ude ,men sammenlign priser og find et passende pris leje ,som du mener den er værd og se om folk bider på. hvis ikke der er nogle der bider ,er prisen måske moden til reducering.. sotere tosserne smiley fra og tingene bliver nemmere. jeg mener dog ikke lige at have set din annonce ,så kan ikke svarre på bilen smiley

  • #15   10. aug 2018 Men igen der er sku søde folk som tror deres gamle balje er mere værd end ny smiley
    Så det går vel lidt begge veje smiley


  • #16   10. aug 2018 Ja det er rigtig nok mener jo prisen ligger meget tæt på hvad andre også ville sætte den til og at en så siger 1500 kr og jeg er total urealistisk hvad den er sat til og at han nærmest gør mig en tjeneste ved at købe det gør sku lidt ved humøret men det er jo selvfølgelig det med folk smiley det skal lige sige at den har de nye træk aksler og bedre kobling spur hjul osv så den kan holde til at være vild

  • #17   10. aug 2018 opgraderinger er desværre ikke meget værd når den skal sælges smiley men synes ikke du skal sælge den for under 2500 for det er sgu at forærer den væk

  • #18   10. aug 2018 Der er jo altid nogle som leder efter en som skal bruge penge nu smiley men man kan jo bare sige nej tak smiley

  • #20   10. aug 2018 Hold da kæft den er grim den der Lars , den må du da have bytte med Carsten smiley

  • #21   10. aug 2018 Haha haha smiley

  • #22   10. aug 2018 Ja der er for meget metal så den må være langsom ;);)ha ha

Kommentér på:
Ang. Salg af hpi baja

Annonce