{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byd/pris
  • #2   10. aug 2018 Synes det er ok folk laver byd annoncer sålænge de bare skriver en priside , men ja står der kun byd så er folks pris opfattelser herinde mange gange så langt ude og det understøttes jo også af mange af annoncernes antal måneder og år i markedet.

  • #3   10. aug 2018 Syntes det er svært hvis man har en vare som man ikke rigtigt har nogen ide om hvilket prisleje den ligger i, man vil jo selvfølgelig gerne have mest muligt for sin vare men skrive man en for høj start pris får man jo heller ingen bud, skriver man der i mod for lav start pris ender man måske med at sælge alt for billigt,

  • #4   10. aug 2018 Ja men det det kan jo ikke være, alle andres problem om man sælger for billigt. Skriv nu bare en pris ellers lad være med at blive sure når i bliver skambudt.

  • #5   10. aug 2018 Tænker ikke at der er noget at blive sur over, man kan jo bare sige nej tak til budet hvis man syntes det er for lavt, men skriver man en for høj udgangs pris risikere man jo at folk bare springer ens annonce over fordi de tænker man er en overkarl, når jeg skriver: byd, er det simpelthen fordi jeg ikke har nogen ide om hvad en fair pris er,

  • #6   10. aug 2018 syn det fint med af man skriver et bud har købt flere ting herind på den måde

  • #7   10. aug 2018 Det er vel så simpelt som alt andet i livet: gensidig respekt. Nogen insisterer på at få bud, og så er det OK at skrive et lavt bud, og det bør respekteres og besvares. Og besvares ordentligt.

    Hvis du derimod byder en halvtredser for en køreklar kvalitetsbil, er det ikke et udtryk for respekt, og kan ignoreres, eller besvares i damme ånd som budet.

    Jeg har budt 300kr for en bil jeg mente var 500kr værd og fået den. Det var da meget værre hvis han havde sat en højere pris fra starten.


  • #8   10. aug 2018 Ja og når man så byder så bliver sælger fornærmet over at man byder så lavt fordi han mener at den er sin vægt værd i guld...

  • #9   10. aug 2018 Så skulle han ikke skrive 'byd'. Men du byder vel heller ikke 50kr for en Losi 8ight..? For så var det din egen skyld smiley

  • #10   10. aug 2018 nej synes bare flere gange at folk bliver fornærmet når man byder fordi de tror de kan få det dobbelte af hvad andre sælger deres for

  • #11   11. aug 2018 Nu vi er inde på at byde på ting , nogle gør det samme sekund som en vare bliver oprettet selvom der står en pris , uanset hvad man mener om sælgers pris mener jeg man bør have så meget respekt for sælger at han hun skal have chancen for at sælge til sin pris , evt kan man spørge om pris er ink porto hvis der intet står om det , når varen så har været til salg noget tid og der ingen interressede er i annoncen så har sælger haft sin chance og så kan man smide et bud som man mener er mere realistisk en sælgers pris , men købere der byder samme sekund som en annonce oprettes på en vare med en pris hvor der står + porto og straks forventer de skal have det billigere dem har jeg ingen respekt for for de har ingen respekt udvist for sælger , men mængden af uintelligente mennesker er vokset voldsomt de sidste par årtier så det er godt der er en uendelig filterliste tilknyttet ens profil.

  • #12   19. aug 2018 Når der står "byd" så opfatter jeg det som en slags auktion.
    Og så skammer jeg mig ikke over at byde 100 kr. for en HPI Baja.
    Så byder den næste 200 osv.
    Det er sådan auktioner virker.
    Og hvis man ikke ønsker at "spilde tiden" med de lave bud kan man skrive
    "Bud starter ved 2000,- forbeholder mig ret til ikke at sælge hvis bud ikke når højt nok op".
    Men når man skriver "byd" så har man lagt op til en auktion uden mindstepris.
    Og så er det hvad man får - og det skal man så ikke være sur over.


  • #13   24. aug 2018 Enig Mupersule..
    Men når folk skriver en pris og evt bud velkomne,,. på en vare som egentlig er reel nok, og man endda byder prisen og vil hente eller have sendt med det samme, og folk så siger, jeg lader den lige stå og ser om folk byder mere...arghhh.
    Og som andre nævner, hvis de kun skriver byd, og sætter en pris på1234kr. Og man så byder 500kr under den reelle handelsværdi, så burde de kunne ta det,,,.
    Så er med på at man sætter en pris.hvis ikke man er indforstået med at der kommer skambud, som man ikke flipper ud over, men svarer høfligt..


Kommentér på:
Byd/pris

Annonce