{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Crawler til ung begynder {{forumTopicSubject}}

Hej RCG
Nu er jeg simpelthen blevet træt af Nico og alt det andet skrammel man kan få i BR og Toys R Us.

Knægten har fået en off-road ting i fødselsdagsgave af sin mormor, men den døde efter 2 opladninger. desuden var der kun maxgas frem eller tilbage, og fuld styrudslag eller ligeud.
Jeg kunne godt tænke mig, at de fik noget man kan købe reservedele til, og evt modificere løbene.

Jeg ved at han elsker at køre rundt i jordbunker, op af sten, rundt i sandkassen og hen over græsplænen. Farten er han ligeglad med, får han travlt med at finde nye udfordringer, så samler han den op, og løber til det næster sted, hvor der er en lille trappe eller kantsten man kan køre ned af.

Da jeg selv er blank som en nypoleret chromplade hvad RC angår, håber jeg i kan hjælpe mig lidt.

4wd er must

Hvad kan man få til relativt billige penge (gerne brugt) men som er rimelig alsidig. Hvad skal jeg være opmærksom på. Og kører de med standard reservedele, eller er det sådan at man skal lede i øst og vest for at finde de helt rigtige dele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Crawler til ung begynder
Kommentér på:
Crawler til ung begynder

Annonce