{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  love og regler...
  • #1   17. apr 2007 du må som regl køre alle steder men kommer der nogle og spør om du ikk godt vil finde et andet sted at køre fordi din bil lamrer en del så skal du det dog kan de ikk sige noget vis du køre på en bane hvor der er tilladelse til at køre med nitrobil

• #2   17. apr 2007 ok, tak for hjælpen...

• #3   17. apr 2007 tja der er ikke riktig nogen der gør noget ved det men ja ville mene de er ulovlige da db er over de fleste grenser for hvad der må kører uden for baner hvis du tænker å at en græs slå maskine ligger ca der hvor ting må larme

• #5   19. apr 2007 tony K

Du må ikke lave en bane, der skal der søges tilladelse, med hensyn til Støj og forurening.

• #6   19. apr 2007 Forsikring

Hvilken forsikring dækker hvis man kaster en hård bold og rammer en forbipasserende så vedkommende kommer til skade?

Jeg vil hævde at det er nøjagtigt samme situation.

• #8   20. apr 2007 Hvis det er tilfældet så vil jeg gerne se definitionen på det.
    For jeg nægter at tro på at min søns Nikko bil kræver lukket bane og forsikring.
    Hvis den ikke gør, så tror jeg heller ikke på at hans TT-01 den gør.
    Og så kan jeg heller ikke se hvordan min Mini-LST den kan kræve forsikring og lukket bane.
    Og hvis den ikke kræver det, hvad gør så at min Nitro bil den så kræver det?

• #9   20. apr 2007 Jeg har lige talt med min forsikringsmand.
    Så længe jeg kun har det som hobby, og ingen sponsorer osv. har.
    Så jeg kan påvise at det er ren hobby.

Og såfremt jeg ikke bryder loven når jeg køre med den.
    Så er jeg faktisk forsikret af min indbo forsikring, hvis jeg køre ind i nogen eller noget.

Så nu blev det ret meget mere væsentligt at finde ud af hvad loven precist siger, og det på skrift. Så jeg har det liggende hvis skaden sker.

• #10   20. apr 2007 Nu har jeg så lige talt med Justitsministeriet og derefter Rigspolitiets færdsels afd.

Man må ikke køre på offentligt vej med RC (overhovedet).
    Heller ikke med 300,- kr. bilen fra Bilka.

Men på privat grund eller afspæret områder hvor man har fået lov af ejeren.
    Der er det tilladt.
    Det kan ikke skaffes på skrift, for definitionen ligger i at der i hele færdselsloven ikke står noget om RC, derfor må de ikke bruges der hvor færdselsloven gælder.

Han nævnnte at man skal forestille sig om man kunne tro at det man laver er lovligt på en fyldt gågade eller på rådhuspladsen, for er det ikke lovligt der, er det heller ikke på en lille villavej.

Og hvis man så har en indbo forsikring som jeg der dækker hvis jeg forvolder skade på andre eller andres ting, så er man også dækket ind forsikringsmessigt.

• #12   20. apr 2007 Jan hvis du læser de sidste 2 indlæg jeg lavede så forklare de det hele.

Og du skal selv tjekke din forsikring af, det er slet ikke alle forsikringer der dækker den type skader, langt fra.

• #13   22. apr 2007 Ja det eneste du kan komme i kampulage med der er regler om støj.
    Men stadigt husk selv at tjekke at jeres forsikring dækker hvis i skader nogen, tror ikke at der er mange der gør!

• #14   22. apr 2007 Ja men ved du hvad du kan komme til at betale hvis du smadre et ben, fod, knæ, eller andet. og din forsikring ikke dækker?

Jeg vil blot indskærpe at man kraftigt tænker sig om.
    Tror da også at jeg stadigt vil køre på vej med min

• #15   9. jun 2011 hey vil lige høre. vores bane har fået nogen klager over støj. men hvis bare vi holder os under de 45 db så kan de vel ikk smide os væk eller??

Kommentér på:
love og regler...

Annonce