{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.582 visninger | Oprettet:

Titan M
Titan M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

RC Helikopter i Netto, denne uge. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har indtil videre leget lidt med min silverlit picooz, og
vil gerne prøve "the real thing". De har netop fået en
RC helikopter i netto, til kun 299. Er der nogen der kan
fortælle mig hvilken en det er, og om den er noget
værd? Der står at den kan flyve op til 50m højt...
Link til billede her:

(link fjernet)

Har du brug for et lån?
Står du og mangle penge til finansiering af dit RC udstyr? Besøg denne side og se dine muligheder for finansiering Express Lån
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC Helikopter i Netto, denne uge.
  • Titan M
    Titan M Tilmeldt:
    jun 2007

#1   11. jun 2007 Come on, someone. For ellers køber jeg den i dag... Gider bare ikke hvis det er spild af penge.

• #2   11. jun 2007 Titan M

Det er jo som sagt netto du handler i så kvaliteten er ikke i top. Men til 249 kr kan det jo også være lidt ligemeget så længe skidtet kan flyve. Jeg tror ihvertfald selv jeg vil prøve og købe en smiley

• #3   11. jun 2007 De er intet værd.. købte en på en messe engang fordi jeg ville se hvad det var.. (Gav 26.50)

De kan intet.. de kan lette og dreje rundt om sig selv.. har en med to hovedrotore der drejer hver sin vej også, den er ligesådan..

Men ja, hvis man gider bruge 250 så har man da en RC heli man kan have til at stå.. smiley

• #4   11. jun 2007 Flyet er jeg heller ikk imponeret af.. Man kan ikke øve sig med sådan et fly og gå over til de "dyre" fly med flere kanaler..
    Men de kan da flyve.. smiley

• #5   11. jun 2007 det er den samme som du kan købe i føtex,, jeg arbejder der og OMG! vi får mindst 3 retur hverdag fordi de går i stykke :S så kvaliteten er nok lidt skod xD

• #6   11. jun 2007 http://www.marchand.dk/x5000%20Helicopter.html
    du kan de en film den den her. men er ikke sikke på den flyver lige så godt som det se ud for det er jo den der skal have soldt dem for at tjene penge

• #7   11. jun 2007 Citat:

Jeg har indtil videre leget lidt med min silverlit picooz, og
    vil gerne prøve "the real thing".

LOL Tror du selv du får en Helikopter der er the real thing for 299 kr ..

Jeg må le..

Karsten

• Titan M
    Titan M Tilmeldt:
    jun 2007

#8   11. jun 2007 Den flyver vel bedre end en picooz, som er min nuværende helikopter smiley

?

• Titan M
    Titan M Tilmeldt:
    jun 2007

#9   11. jun 2007 Karsten K,

Det er da fint, hvis der ikke skal mere til at få dig at le.
    Dit sølle menneske smiley

• Titan M
    Titan M Tilmeldt:
    jun 2007

#10   11. jun 2007 Så holder jeg mig til min PicooZ. Det var bare tanken om at flyve udendørs, der tændte mig lidt. Min PicooZ er helt umulig at flyve udenfor, selv under det vi betegner som "vindstille" vejr. Selv hvis vinduet er åbent, bliver den hele tiden revet med af små vindstød. Men lækker er den da! Selvom min har en mærkelig adfærd efter nogle styrt...

• #11   11. jun 2007 Titan

Ja der skal ikke så meget til smiley Jeg er et glad væsen hehe

Karsten

• #12   7. apr 2012 Der har igen været helikoptere i Netto, de kostede 299kr. og er med kamera, stillbillede og video. (480Mb USB lager)
    Så blev de sgu sat ned til 100kr. og så købte jeg 2 af dem.
    De flyver faktisk udemærket, og er en god øvelse før køb af dyere grej.
    Jeg har på trods af mange styrt i stuen ikke ødelagt den første endnu, og da jeg er ved at være nogenlunde dus med at kontrollere den, kan jeg nu flyve og svæve fint.
    eneste ulempe er at efter ca 5 minutters flyvning, går det stærkt med at batteriet aflades, og jeg når ikke altid at lande den før den løber tør for strøm.
    Alt i alt, et fedt stykke legetøj for små penge, og en billig trænings helikopter.
    Forbavsende god kontrol af sådan en mikro med 3 kanals IR styring,
    når man først har øvet sig lidt. {;o)

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #13   25. maj 2014 Jeg fik den i fødselsdags gave, jeg fløj lige med den i lidt over 5 sekunder, og så var den kaput. Den er ikke ødelagt, tror jeg da. Da jeg bare trykkede lidt på speederen, på håndtaget. Jeg syntes at det er en skam, da den vist kunne flyve ret hurtigt, og den ser okay nem ud at styrer. Men det er bare min mening! smiley

Kommentér på:
RC Helikopter i Netto, denne uge.

Annonce