{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

1/8 onroad dæk {{forumTopicSubject}}

Har lige konverteret min gamle buggy til at 4s, og den går fantastisk, har monteret Louise onroad dæk på den, mit problem er der går ballon i dem, så de løfter bilen, dog mest foran.
De står fantastisk fast men ertræt af den balloneffekt, nogen der kender et fantastisk onroad hjul komplet, der er nemt at få hjem der kan klare presset smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1/8 onroad dæk
  • #1   12. jul 2019 Du skal have fat i et sæt 'belted tires'. Jeg kører med SRC terrain crushers der er næsten uden sidestykke. De findes også i en road udgave. Uanset hvor hurtigt du kører så puster de sig ikke op og de kan holde til grov vold.

    Regn med at skulle smide omkring en tusse for 4 stk inkl. fragt.


  • #2   12. jul 2019 Jeg har nogle "The Moto" onroad Buggy Dæk liggende, du kan få for 135 med fragt. Den orange maling skaller nemt af, men de er brugbare og ikke ballondæk. 17mm hex og offset til 1/8 buggy.

    profilbillede
  • #3   12. jul 2019 De orange der er ikke lige mig Fris og Martin en tusse er forholdsvis meget smiley til en gammel buggy, det kan jeg skifte en del sæt forhjul for. Omvendt har kørt fire opladninger på spritnyt dæk og de forreste er halvt nede allerede specielt på midten smiley men de står godt fast
    Den skal jo nok også snart gerne køre offroad også, men tester jo på vejen nu den lige er bygget. smiley


  • #4   12. jul 2019 Jeg har også et hav af almindelige (nye i posen) buggydæk med forskellige mønstre. Du kan skrive hvis det har interesse smiley

  • #5   12. jul 2019 Det husker jeg Fris, det er ærgerligt man ikke kan få esp og antispin til de små smiley smiley

  • #6   12. jul 2019 Hvis du kommer forbi køffenhaunstrup på et tidspunkt så er du velkommen til at kigge ind og prøve dem på din egen bil. Det er en af de opgraderinger til min LST2 jeg har været allermest begejsret for. Det gør bilen nemmere at styre, du kan dreje hårdere i høj fart (hvis dine dæmpere er til den slags) osv. Tror nok at jeg selv endte med at give lige omkring 900 i alt. Men må da indrømme at det var med svedige hænder og vand i øjnene da jeg trykkede 'bestil'.

    Terrain crushers fungerer godt på asfalt. Faktisk er jeg ikke specielt begejstret for dem som off-road dæk. De kan godt, der er bare bedre dæk til formålet hos sports segmentet af vores hobby. Som sådan et all-round dæk er de suveræne og speed kørerne med ombyggede 1:8 offroadere sværger til dem. Der er videoer på youtube hvor de er oppe på 150+km/t uden slinger i valsen. Bogstaveligt.


  • #7   12. jul 2019 Kommer i tanke om at GRP også laver nogle hjul med bælte indeni til GT klassen i 1:8. De koster halvdelen af crushers. De er self. mindre men de udvider sig ikke.

    Dem her
    https://www.hobbyheroes.com/collections/grp-tyres


  • #8   12. jul 2019 Hej Flemming. Jeg gør en del i høj hastighed på Sct 1/10 konventet til rally og med 17mm hex adapter. En Sct har samme størrelse og wheelbase som en 1/8 buggy. Det har en 1/8 GT bil også, som jeg også har.
    Det jeg vil frem til er at du bare skal søge efter 1/8 GT hjul, da de har 17mm hex og er lavet til at køre meget stærkt. De er stort ser massive, så ingen ballon. Her er er link til de vildeste jeg har:
    http://www.grpgandini.it/tyres/1-8-gt/t02-velocity-24/gtv02-s7.html

    Generelt er GRP det man kører med når man er Pro på 1/8 GT. Jeg købt mine på eBay. Søg evt på 1/8 GT Tires. Så er du i gang. Du kan på 4 hjul for 260,- men der kommer fragt oveni. Køb dem med hård gummi, så holder de længere.

    Mvh Martin



  • #9   13. jul 2019 Tak det vil Jeg kigge på Martin, tænker det er den pris klasse der passer, vil gætte på den går 70-80 km/t ikke mere så det må være fint til når jeg gerne vil køre på gaden smiley

  • #10   13. jul 2019 Hej Flemming
    Hvis du bruger eBay, så søg evt der. Du er også velkommen til at kigge forbi, har nok nogle GT hjul liggende du kan få billigt. Jeg bor i Odense.
    Mvh Martin


  • #11   14. jul 2019 https://youtu.be/dRdrvG7xGO8

Kommentér på:
1/8 onroad dæk

Annonce