{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Li-po
  • #1   9. jul 2007 Fr3KaZoiD F

    Hvorfor skal man ikke bruge balancere til 2 celler ?????

    Det er da noget nyt

    Karsten


  • #2   9. jul 2007 Så lad os slå fast at 2 celler SKAL osse balanceres !

    karsten


  • #3   9. jul 2007 Karsten K: Så skriv lige til morfars, de siger at man ikke skal balancere 2 celler. De skal bare lades op...


  • #4   9. jul 2007 Ja det må de sandelig om da.. For de skal balanceres.- hvorfor tro i ellers de sender stik med balancerene som er lavet til og balnacere 2 cellet pakker ??

    Karsten


  • #5   9. jul 2007 Kan slet ikke se hvad forskel der skulle være på om du lader på 2 eller 3 celler.. De SKAL begge balanceres, ellers har du samme problem med for meget spænding på den ene celle i forhold til den anden celle.. Det holder de ikke til ret længe


    Karsten


  • #6   9. jul 2007 Man skal ikke tro på alt er sandt hvad de siger til en i en butik, 2 Celler SKAL Balanceres ellers kan det går temmelig meget galt i ens tilværelse.

    Til alle JER som høre sådan noget sludder fra en forretning viser bare 1 ting at de er uprofessionelle det pågældende sted og at de kun tænker på penge og ikke sikkerhed.

    Og husk nu også lige at når i lader på Lipo.
    Lipo SKAL altid lades under opsyn.
    Lipo lægges på Evt. ikke brændbart underlag , hvis der skulle ske noget så kan ilden ikke kan brede sig.

    Det er bare noget at det man altid SKAL husk når man har med Lipo at gøre.


  • #7   9. jul 2007 Ok jeg skal bruge en balancer smiley

    Men hvilken oplader vil i foreslå, som er god til en billig pris?

    Er nemlig lidt i tvivl om jeg skal købe 2 stk nihm 8 cells LRP 4000 mah (pris ca 800 kr), som jeg har lader til,,

    Eller om jeg skal købe det trackpower, som jeg skal købe lader og balancer til, som så bliver en del dyrere og hvor jeg kun får ét batteri..
    De priser jeg kigger på med ét stk trackpower og alt til, vil ligge omkring 1800 kr og det synes jeg måske er for dyrt..
    Men er det de ekstra penge værd?


  • #8   9. jul 2007 Skal man bruge en li-po cut off?

  • #9   9. jul 2007 Stefan R

    Du behøver ikke Lipo-cut smiley

    Fr3KaZoiD F

    Karsten K & undertegnede en super bruge på Rc-unionen. Der har man også lidt bedrer mulighed for at vise hvilke løsninger man kan opnå.


Kommentér på:
Li-po

Annonce