{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Ronni P
Ronni P
Tilmeldt:
23. jul 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33

hjælp et par nybegyndere med at handle {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Vi er 2 gutter der endelig er enige om at nu skal vi have et par nitroer. vi har efter MEGET læsning den sidste uges tid, blevet enige om at det skal være et par revo 3,3. og har kikket rund for at finde det bedste sted at købe dem, vi er faldet over denne side http://www.benracing.co.uk som den billigste 330 pund ca 3700 kr vi kan altså købe 2 stk for ca. 8000 inkl fragt. det virker som et godt sted og jeg har mailet lidt med dem om et par spørgsmål som de har svart hurtigt og høfligt på.. men vi vil gerne høre om nogle har erfaringer der fra ? eller om i måske har kenskab til andre billigere/bedre steder ?

Ud over bilen er vi klar over at vi skal have:
brændstof 25%
Brændstofdunk
7,2v batteri til starteren
extra gløderør
afterun olie/wd40
omformer til laderen 110v - 230v
8x aa batteri til senderen

desuden vil vi købe div værktøj og en temp måler til motoren..
Dog vil vi købe det meste i en dansk foretning da det ikke kan betale sig at købe hos benracing pga.fragten...

Hvordan lyder vores plan ? ALLE råd og vejledning er meget velkommen..

Hvis i ligger inde med info om http://www.benracing.co.uk må i meget gerne sige det hurtigt da vi bestiller sendt i aften hvis vi ikke høre noget dårligt smiley

Puha det blev en lang en smiley på forhånd tak for hjælpen
"Team No Team"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp et par nybegyndere med at handle
  • #1   23. jul 2007 Først vil jeg lige tillade mig at sige, at hvis i køber en Revo3.3 bliver i absolut ikke skuffede, jeg selv er meget tilfreds med min og der er ikke andre biler, som har samme unikke affjedring som den.
    Med hensyn til den butik i England, har jeg ikke så pokkers meget erfaring med, men jeg har hørt utroligt godt om Tower hobbies i USA, men der kan man jo risikere at skulle betale moms og afgift ialt 33% hvis den altså bliver nuppet i tolden.
    Men held og lykke med Jeres kommende Revoer, gæld jer.

    Link til TowerHobbies:
    (link fjernet)

    Thomas L


  • #2   23. jul 2007 En anden ting i skal tænke over er at hvis bilen går i stykker eller i har problemer med den, eller andet. Garanti osv, er det ikke altid lige nemt når bilen er købt i udlandet..

    Personligt hander jeg altid selv i danske hobby forretninger, hvor man kan få personlig betjening, jeg vil hellere give lidt mere for tingene og så støtte de danske rc butikker.. : )


  • #3   23. jul 2007 prøv at kontakte hs-racing i vejle

  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
    #4   24. jul 2007 Så er de købt hos benracing, så nu er det for sendt hvis det er noget lort smiley

  • #5   24. jul 2007 bare rolig, det er det ikke (",)

  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
    #6   31. jul 2007 Da det ikke lader til at mange kender benracing. vil jeg da godt til slut her. efter at jeg har fået mine biler. sige at jeg fik en helt fantastisk service der fra. og levering på 1 uge....

Kommentér på:
hjælp et par nybegyndere med at handle

Annonce