{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.446 visninger | Oprettet:

Hot or not???? {{forumTopicSubject}}

Har været lidt inde på den her hjemmeside https://www.jwlimsale.com/2019-v4-arrma-kraton-6s-blx-chassis-set-arms-drive-shafts-differentials-rolling-p-219161.htm.
Men priserne virker til at være meget i den lave ende!!
Nogen der har erfaringer fra den side?
Undrer mig over at man ikke kan betale med Paypal.
Er det fup eller er den god nok?
Vh den forsigtige;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot or not????
  • #1   26. sep 2019 det ikke alle firmaer der bruger paypal. så det er ikke god løftet finger bare fordi de ikke har. men syns der mangler info om hvor de holder til i tyskland.

• #2   27. sep 2019 Når jeg skal bedømme et sådant websted starter jeg med kigge under kontakt info.
    Som Kuno skriver er der ret tomt.
    Et seriøst foretagende vil her have adresser, telefon numre og mail osv.
    Pågældende side har kun en kontakt formular.
    Det virker en anelse mystisk, får tanken at det er noget kinesisk foretagende.
    Det var ikke et sted jeg umiddelbart ville give mine kort oplysninger til.

• #3   27. sep 2019 Det er også min vurdering. Med de priser de har burde den også være kendt herinde.
    Jeg prøvede at lave en ordre for at se fragt. Og den viste sig at være 0 EUR til DK.
    På Truust pilot er siden ikke kendt!

• #4   27. sep 2019 Prøv skriv i kontakt formularen hvorfra de sender deres varer.
    Kommer der svar fra en mail udenfor domænet ville jeg lade være.

• #5   28. sep 2019 Super priser ja! En Blackfoot 2016 til 75 eur, ingen fragtomkostning, det var da ikke så tosset.

Hvis jeg læser rigtigt her: https://www.cubdomain.com/site/jwlimsale.com så er domænet registreret af en amerikaner ved navn Bertha Anthony, der har denne email adresse: shhitova.zin4@gmail.com

Så kan du jo altid skrive og spørge om det er OK. Jeg er bange for den ikke holder vand. Men altså hvis den gjorde, så var der da nogen super tilbud må man sige!

Nå ja, og så ser det ud som om at produktbeskrivelsen ud for alle annoncer er den samme. Det var den i hvert fald på de seks ting jeg slog op.

• #6   28. sep 2019 Jeg har prøvet at maile til dem, men der kommer ikke noget svar.
    Så jeg vil ikke tage chancen ??

• #7   29. sep 2019 Jeg har talt med Kenneth herinde fra tidligere i dag. Han prøvede at lægge en ordre derinde, og næste dag var kortet spærret, og banken ringede for at spørge, om det kunne passe han havde aflagt ordre på noget kinesisk valuta.

Moralen: hold jer væk, den er ikke god den side!

Kommentér på:
Hot or not????

Annonce