{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Skift af servo {{forumTopicSubject}}

Ville høre om i har skiftet til en større gas/brems servo hvis i har skiftet til en større motor f.eks RB TM 323 eller TM 523 motor? eller kører i stadig med standard servo synes nemlig ik min kører optimalt?? Og hvis hvilken har i skiftet til evt. link tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af servo
  • #1   8. aug 2007 jeg vil mene at du skal skifte dine servoer sammen med motorskift ..ikke så miges gas / stop men styrservoren er nesten altid noget lal ..
    nu skal det siges at jeg ikke har købt nogle rtr biler i en del år . og de lidt oftest dyrer og bæder modeller købes uden motor og radio så der køber man sef en god kraftig servor
    godt nok er gode servorer lidt kosbare og koster lidt når de skal købes .men tænk prisen vis du smader hele din bil ind i en sten eller noget pga styr fejl så koster det også ..+ at jeg har nogle servorer som var rimlige dyrer men det er også 8 år siden jeg købte dem .og så lang tid holder en std ikke ..

    så ja køb dig nogle gode servorer ...der er masser brugte der ude ..så du må barer igang med at lede ..



  • #2   8. aug 2007 ja, kun til largescale

Kommentér på:
Skift af servo

Annonce