178 visninger
|
Oprettet:
ny bil {{forumTopicSubject}}
hey jeg ville gerne høre om der er nogen der kender den her bil og hvad mærke det er, og om den kan tunes...
syntes nemmerlig at der er rigtig fed..... så vil blive rigtig glad hvis der er nogen der kan sige om den er noget værd kvalitet/motor/holdbarhed
mvh thomas
okt 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
(link fjernet)
hehe...
okt 2004
ja er godt klar over at det er en merser....
men vil meget gerne høre om den kan holde til noget og om den kan tunes, det er jo lidt kedeligt hvis man kun kan købe andre fælge/dæk til den....
okt 2004
jeg vil ikke lægge alt for mange penge i en bil før jeg har prøvet at have en lidt, bare for at se om det er noget der fanger mig....
men hvis du kender andre biler til under 500kr vil jeg da meget gerne høre fra dig... kender kun lidt til QD og Race-tin
okt 2004
det skal bare være en billig bil i første om gang... kender en der vil selge en nitro bil til 900kr men ved ikke hvor godt den har haft det hos ham... men det skal være strøm for det andet larmer for meget (naboer) hehe...
der er en i bilka kataloget på forsiden den ligner en QD som 2 dråber vand og den koster kun 150kr hehe tror jeg køber den i morgen så har jeg en til lidt eksperimenter osse hehe....
okt 2004
det skal bare være en billig bil i første om gang... kender en der vil selge en nitro bil til 900kr men ved ikke hvor godt den har haft det hos ham... men det skal være strøm for det andet larmer for meget (naboer) hehe...
der er en i bilka kataloget på forsiden den ligner en QD som 2 dråber vand og den koster kun 150kr hehe tror jeg køber den i morgen så har jeg en til lidt eksperimenter osse hehe....
okt 2004
okt 2004
okt 2004
det skal være en til 500kr eller der under...
okt 2004
tror jeg bestiller den jeg linkede til... så må vi jo se om den har samme motor som nogen af de modeller der kan tunes...
ny bil