{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
178 visninger | Oprettet:

Thomas L
Thomas L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

ny bil {{forumTopicSubject}}

hey jeg ville gerne høre om der er nogen der kender den her bil og hvad mærke det er, og om den kan tunes...
syntes nemmerlig at der er rigtig fed..... så vil blive rigtig glad hvis der er nogen der kan sige om den er noget værd kvalitet/motor/holdbarhed

mvh thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bil
  • Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#1   20. okt 2004 ups.... kunne jo være at man skulle huske linket smiley så her er det

(link fjernet)

hehe...

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#2   20. okt 2004 laver qd ikke kun biler i 1:10 scala eller er det mig der har fået noget galt i halsen :P...

ja er godt klar over at det er en merser....
    men vil meget gerne høre om den kan holde til noget og om den kan tunes, det er jo lidt kedeligt hvis man kun kan købe andre fælge/dæk til den.... smiley

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#3   20. okt 2004 hehe hvor meget har du måtte slippe for sådan en...
    jeg vil ikke lægge alt for mange penge i en bil før jeg har prøvet at have en lidt, bare for at se om det er noget der fanger mig....

men hvis du kender andre biler til under 500kr vil jeg da meget gerne høre fra dig... kender kun lidt til QD og Race-tin

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#4   20. okt 2004 hehe har et modeltog liggende oppe på loftet samt en masse skinner....
    det skal bare være en billig bil i første om gang... kender en der vil selge en nitro bil til 900kr men ved ikke hvor godt den har haft det hos ham... men det skal være strøm for det andet larmer for meget (naboer) hehe...

der er en i bilka kataloget på forsiden den ligner en QD som 2 dråber vand og den koster kun 150kr hehe tror jeg køber den i morgen så har jeg en til lidt eksperimenter osse hehe....

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#5   20. okt 2004 hehe har et modeltog liggende oppe på loftet samt en masse skinner....
    det skal bare være en billig bil i første om gang... kender en der vil selge en nitro bil til 900kr men ved ikke hvor godt den har haft det hos ham... men det skal være strøm for det andet larmer for meget (naboer) hehe...

der er en i bilka kataloget på forsiden den ligner en QD som 2 dråber vand og den koster kun 150kr hehe tror jeg køber den i morgen så har jeg en til lidt eksperimenter osse hehe....

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#6   20. okt 2004 hehe har et modeltog liggende oppe på loftet samt en masse skinner....

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#7   20. okt 2004 woooow hvad sker der lige der 3 stk... smiley

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#8   20. okt 2004 det skal være en på batterier ikke nitro/benz/gaz/ eller hvad de nu køre på...
    det skal være en til 500kr eller der under...

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2004

#9   20. okt 2004 ja... men den må da kunne tunes lidt det kan de der QD hvist nok???

tror jeg bestiller den jeg linkede til... så må vi jo se om den har samme motor som nogen af de modeller der kan tunes...

Kommentér på:
ny bil

Annonce