{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Den Perfekte Nitro ''Startpakke'' {{forumTopicSubject}}

Hej!

Skal ud og have fat i en Nirto Bil for første gang, Har besluttet mig for at det skal være en Revo 3.3.

Men vil have noget tilbehør med når jeg bestiller.

Har Nogle Spørgsmål, Som jeg skriver ud for varen.

Håber virkelig i vil hjælpe mig her. smiley

Bestiller Fra www.rcsiden.dk


TRAXXAS REVO 3.3 RTR -

POWER SAVE RACING FUEL 16-25% - Traxxas Anbefaler 20% til deres Revo 3.3, Kan/Må jeg blande 16 og 25% sammen, Da det så bliver til 20.5% ?

HPI Racing Temp Gun

NOSRAM Power Pack NiMH 3000 mAh 6 cell 7,2 Volt

MICRO FAIL SAFE - Har Hørt Noget om at der er Failsafe Indbygget i Revoen, Passer det?

Nitrobogen 2. udgave

PROTECH 7,2V POWER PACK LADER 500 MAh - Skal jeg have en spiciel 3000 MAh lader, da batterrierne er 3000 MAh?

FUEL FILLER BOTTLE (500cc)

TRAXXAS HD LONG GLOW PLUG

Luftfilter olie

Dæklim medium tykt

CAMELION SUPER ALKALINE BATTERIER 8 X AA

Andet der ville være godt at have?

Har hørt at der skulle være lidt problemer med at den blev for varm, Ville et Nova Kølertårn Hjælpe på dette? Og Hvor kan det købes?

MVH Flemming J


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den Perfekte Nitro ''Startpakke''
  • #1   14. okt 2007 Jah det er nok nogenlunde det der skal bruges, men jeg ville aldrig blande nitroen selv. Du kan sagtens bruge 25% til revo 3.3, det er der mange der gør.

  • #2   14. okt 2007 -¤$DAB$¤- .

    Hmm. ang. Nitro.

    Troede bare motoren havde bedre af at Køre på den Anbefalede % Nitro, Men 5% er jo aligevel ikke det store!


  • #3   14. okt 2007 Casper H

    hvis du absolut vil tilkøre motoren i denne kolde tid, skal du skrue speed-nålen mere end en halv omgang ud - I Forhold til STD indstiling eller?

    Motoren SKAL tilkøres med 10 tanke. Der står godt nok i brugermanualen, og den skal have 5 tanke, men det var til den gamle 2.5 motor...Traxxas har bare ikke haft tid til at rette dette, så den skal have dobbelt af alt ! Husk det. - Der følger en dvd med til revoen. Om hvordan den ska tilkøres osv. men havde egentlig også tænkt mig at Tage hvert punkt 2 gange, Bare for at være sikker!

    Mener ikke at det er nødvendigt at købe et Nova køletårn. Du skal bare lave et rundt hul i ruden, lige ud for motoren. - Okay! har også set nogle gøre det. Men så sparede jeg da lige den plovmand smiley

    Anskaf dig en bedre gasservo, da standarden ikke er meget værd. Jeg kører selv med en Futaba S9451....det er en digital servo med metaltandhjul, og trækker godt 8,7 kg. - Kan jeg bare tage en tilfældig gasservo, eller er der nogle der Ikke/Kun passer i Revo?

    Traxxas anebefaler ikke at bruge 20%...det de skriver er at HVIS du tilkøre med 20%, så bliv ved med at bruge 20% nitro. - Okay! Fik bare afvide at Traxxas Anbefalede 20% til deres 3.3 Motor. eller også har jeg bare misforstået et eller andet!


  • #4   14. okt 2007 Casper H

    Okay,! tak for dine svar! smiley



  • #5   14. okt 2007 bare brug 25 % det er det bedste, det med et nov kølertårn aner jeg ikke noget om men så hvidt jeg ved kan man få det hod rcsiden. lige et link:

    http://rcsiden.dk/shop/nova-koeletaarn-til-14834p.html

    men hvis det ikke gør den store forskel i ydelsen så gør det da med udseendet. hehe

    M.v.h

    Mads


  • #6   15. okt 2007 - J gnimmelF - Hvad er så prisen på din startpakke
    som førstegang køber er "dybt måløs" ! helst kr
    men held og lykke


Kommentér på:
Den Perfekte Nitro ''Startpakke''

Annonce