{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro biler og frost??
  • #1   25. okt 2007 Hvad er der i en bil radio? Elektronik! Den er også ude om vinteren. Alt mit rc grej står i garagen, og det sker der intet ved

• #2   25. okt 2007 ved du hvor mange omgange din luftskrue og tomgangs skrue er skruet ud

• #3   25. okt 2007 Hmm... nej, jeg vil tro de er 2,5 omgang ude, er det ikke ca. midt imellem?

• #4   25. okt 2007 WTF har det med emnet og gøre?!

• #5   25. okt 2007 er det ikke kun et problem hvis man tager 2 grader koldt elektronink ind i stuen
    så kommer der kondens

• #6   25. okt 2007 Ja jeg forsvandt også lige der med skrue-spørgsmålene! smiley
    Men lad os da bare snakke løst!!!
    Jeg synes jeg har svært ved at sælge min nye Cen genesis 46 - ved folk ikke hvor super en bil det er, eller hvad!!?? Det er da mange penge at lægge ud, men ikke for det man får.... Det var lige en tanke der røg ud.... smiley

• #7   25. okt 2007 Det er så udskældt en bil at det stort set kun er forhandlerne der sælger dem der er positive.

Angående din garage, så tror jeg ikke der sker noget der, bare du har selve Nitroen inde i jævn temperatur.
    Og jeg ville nok give motoren en god gang afterrun efter sidste køretur, eller WD40 eller lignene.
    Jeg forventer at jeg vil holde omkring 5-10 grader i min garage, og der kommer noget af det til at stå, når jeg bliver færdig med den.

• #8   26. okt 2007 jeg forstår slet ikke dit spørsmål , en nitro offrod bil skal da ikke stå stille hele vinteren . det er i sne en mt er aller sjovest .

men nej der sker ikke noget ved at den står i 2 g . du skal bare huske at tømme alt nitro ud af tanken og motoren .. og så ville det være en godideg med et lag wd40 . over hele bilen ..

• #9   26. okt 2007 Jeg forstår ikke når du skriver det er så udskældt en bil!!!
    Cen Genesis 1 og 2 har fået meget kritik, fordi chassis var utrolig dårligt, og motoren ikke holdt til noget som helst!!
    Jeg vil godt pointere min er en Cen Genesis 46 - den NYESTE model - den bliver på alle forhandler sider rost til skyerne!!

• #10   26. okt 2007 Det er muligt.
    Men det er svært at komme igen med en model der har gået så meget i stykker.

Og du spurgte hvad det kunne være der gjorde det, og det tror jeg at det er årsagen.

Hvad koster den fra ny? og hvad forlanger du?

• #11   26. okt 2007 Nyprisen svinger mellem 5800kr-6500kr. alt efter hvor du leder. Så har jeg skiftet den batteriboksen ud med et 5 cellebatteri, så du er fri for støj.
    Jeg har sat den til salg for 4500kr. Den nærmer sig 4 ugers alderen smiley , men den er ikke kørt helt til endnu, den har kun kørt 1½ tank.

• #12   26. okt 2007 Hvorfor sælger du den hvis den er så fantastisk?
    Det er jo ikke fordi du vil prøve noget nyt, du har jo knap prøvet den der.
    Og hvem har bildt dig ind at det er for at undgå støj at man sætter en humbpack på`?

• #13   26. okt 2007 Jeg læste mig til det med støjen et sted, måske misforstod jeg. Jeg sælger den fordi den alligevel er FOR voldsom til mig. Jeg er forholdsvis ny indenfor nitroverdenen, og tænkte bare, at jeg hellere måtte få noget godt og stort, og så købte jeg den. Men fornemmer ligesom at ved at køre med den og "rode" med den, at det er som at springe fra 1. - 4. klasse, hvis du forstår.

• #14   26. okt 2007 Ja men nu du har købt den, så kan det ikke betale sig at skifte.
    Det vil faktisk være billigere for dig at købe en mindre motor og starte med.
    Men ellers må du jo sætte trim på din remote så den ikke kan give mere end 60% gas.

Og er Humbpack er bedre til at afgive strøm, så dine servoer bedre kan trække det du beder om.
    Du burdte invistere i en failsafe også.

Hvad er der galt med den Stamped du også har så?
    Den er også helt ny.

Dessuden så har du jo ikke tilkørt bilen rigtigt!

Kommentér på:
Nitro biler og frost??

Annonce