{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Indstilling af nitromotor {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige kørt med min nitrobil, men synes ikke der var så meget "spark" i den, den er knap nok kørt til. Men der kom også meget røg ud af udstødningen. Da den fik lidt meget gas, gik den ud, og der røg meget fra motoren, hvilken også virkede meget varm.
Hvordan får jeg indstillet bilen, så den ikke ryger så meget, og har det noget at gøre med, at der ikke var så meget spark i den?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af nitromotor
Kommentér på:
Indstilling af nitromotor

Annonce