{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Indstilling af nitromotor!! hvordan?? {{forumTopicSubject}}

Hey RC galleri!
jeg synes ikke jeg kan få min terrier til at gå ordentligt i motoren. mit problem er at motoren "sprutter" meget når jeg giver fuld gas.. hvordan indstiller jeg den så den går rigtigt ved fuld gas??
motoren er en GO 25

Håber der er en rar sjæl der vil hjælpe!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af nitromotor!! hvordan??
Kommentér på:
Indstilling af nitromotor!! hvordan??

Annonce