{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Tilmeldt:
6. mar 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nikko Thunder Eagle (Midt 89'er) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg er lige faldet over min gamle Nikke Thunder Eagle. Så kommer jeg til at tænke, om der er et marked for disse biler. Denne er fuldt funktionsdygtig. Den er i originalkassen, men brugsanvisningen er væk. Den er i fin stand.

Ville bare lige spørge inden kæresten dreng får lov at køre med den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nikko Thunder Eagle (Midt 89'er)
  • #1   21. aug 2020 På eBay er der et marked for dem smiley de ryger indimellem for 900-1200kr når de står flot. Men det er ikke hurtige salg

  • #2   21. aug 2020 Problemet med ebay som dansk sælger (har været der) det er at vores porto koster en gedebuk til udlandet. Ebay tager 10% af beløbet, og paypal tager også sin del i kursomregning. Så kommer det næste, stort set ikke ret mange vil købe noget af en "ny sælger" uden en masse positiv rating. Sidst men ikke mindst så er det ret risikabelt at sælge noget over ebay med betaling via paypal. Sælger man til en "røv" ja så ender de med at lave en masse bøvl og sag ud af det, pludseligt står man som sælger og har mistet både bilen + alle de penge man betalte i porto.
    Så nej ville ikke gå ebay vejen med mindre jeg havde noget virkeligt sjældent og værdifuldt.
    Der er en der annoncerer med vedkommende vil købe Nikko biler herinde, der er lidt til salg både i DBA, FB markeds plads osv.
    Mit realistiske bud er at den her i DK kan indbringe en 4-600 kr., på EB ja måske en 1000 kr. hvis man er heldig.
    Men fin er den sgu, har selv haft flere Nikko'er dengang.


  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   21. aug 2020 Tak for svarene.

    Jeg tænker lige over det. Men rart at høre jeres mening.

    Jeg havde planer om at købe en ny RTR Traxxas Stampede eller Rustler i stedet. Så kunne der være noget sjov for mig.


  • #4   22. aug 2020 Det vækker minder, havde en i sort da jeg var dreng.

  • #5   22. aug 2020 Det er også et par fine trucks, stampede er dog lidt en vælte Peter da den er ret høj. Så det skal være fordi du vil have en monster truck du skal vælge den, rustler er en bedre allround bil

  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   23. aug 2020 Jeg går efter en bil til en nybegynder, hvor den kan køre i græs og tåle vand.

    Jeg håber så, at mine færdigheder kan udvikle sig med tiden.

    Jeg har været helt vildt med banditten, men den er nok ikke for god til græs.

    Jeg ville egentligt helst have 4WD med jeg er ikke sikker på, at det vil gøre det vilde for min kørsel.


  • #7   23. aug 2020 Tag evt. et kig her https://www.bashing.dk/produkt-kategori/fjernstyrede-biler/ efter min mening er der noget mere for pengene end ved Traxxas biler.
    Af alle de Traxxas biler jeg har haft er Rustler 4X4 den eneste der har tiltalt mig.
    De fleste kører som et badekar, det kan jo så også være sjovt. Uanset hvad er det nu engang sjovest at være et par stykker, har haft mange godt timer med min knægt på 8 med alle mulige biler.


  • #8   24. aug 2020 Der er lige for tiden rigtig mange brugte 1/10 Traxxas og Arrma trucks til salg på DBA. Så der kan du gøre et godt køb - så kan du også skifte ud igen uden det store tab hvis du ikke fik den rigtige model.

    Hvis du gider køre helt til Århus, så er du også velkommen næste gang vi kører sammen, der plejer at være en del forskellige biler du kan se og måske prøve en tur hvis du spørger pænt smiley https://www.rcgalleri.dk/forum/traaef-og-arrangementer/340828-bashing_i_aarhus


Kommentér på:
Nikko Thunder Eagle (Midt 89'er)

Annonce