{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Speedrun hjul? {{forumTopicSubject}}

Hej Rcforum, jeg har en rc bil den bruger 17mm hex og jeg skal bruge nogen gode speedrun hjul, jeg har tænkt lidt på at købe mig nogen skum hjul da jeg har set så mange andre bruge det til speedruns, men jeg aner intet om det, eller om det overhovet ville være smart at gøre, jeg har også kigget på nogen af de der GRP T01 hjul, men jeg aner ikke hvilket conpound jeg skal vælge. Så hvad skal jeg gøre?
Mvh Nikolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedrun hjul?
  • #1   20. okt 2020 Det kommer an på hvad det er for en type bil. Hvis målet er bare at få smæk på så er det ikke dumt at dækkene udvidder sig pga centrifugalkraft.

• #2   20. okt 2020 Dette forstår jeg ikke, hvorfor skulle det være godt at dækkene udvider sig? Godt nok svarer til det større hjul diameter = højere slut gearing => potentielt mere fart.

Men så kommer risikoen for at dækkene sprænger når de udvides for meget, og måske endnu mere vigtigt så er bilen meget svær at styre på udvidede dæk, det føles nærmest som at køre på is nogle gange.

Jeg skiftede netop dæk på både min Slash og Monster Jam (Stampede) fordi de var umulig at styre på 3S fordi dækkene udvidede sig for meget. Med dæk der ikke udvider sig er de meget nemmere at styre = færre crash hvilket kan være rigtig slemt ved høj fart.

Kommentér på:
Speedrun hjul?

Annonce